ارتباط با مشتری

گوش دادن یا حرف زدن، مساله این است!

گوش دادن یا حرف زدن، مساله این است!

ارتباط با مشتری - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

هدف از صحبت با مشتریان، افزایش آگاهی و بینش شما نسبت به طرز فکر آنهاست و صرفا صحبت با آنها موجب رسیدن به این هدف نمی‌شود؛ بلکه گوش کردن به صحبت‌های مشتری است ...

اینفوگرافیک: مقایسه سیستم‌های مشهور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

اینفوگرافیک: مقایسه سیستم‌های مشهور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

ارتباط با مشتری - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

قبلا درباره سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کردیم و در مورد زمانی‌هایی که نیاز به این سیستم‌ها ضروری می‌شود و همچنین شاخصه‌های یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مطالبی آوردیم. در این ...

۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد

۸ ویژگی سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتری که هر شرکتی به آنها نیاز دارد

ارتباط با مشتری - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

هر سیستم ارتباط با مشتری (CRM)، راهکارهایی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که بواسطه آنها می‌توانند وضعیت بهتری برای مشتری‌های خود ایجاد کرده و همه چیز را سازمان‌دهی کنند. با توجه به اینکه سیستم‌های ...

۳ مدل سوال مهم که باید از خریداران خود بپرسید

۳ مدل سوال مهم که باید از خریداران خود بپرسید

ارتباط با مشتری - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

تحقیقات به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهتر مخاطب و مشتری بالقوه خود را شناسایی کنید؛ اما ممکن است به جایی از پروسه فروش برسید که تحقیقات به تنهایی پاسخگوی نیاز شما نباشند ...

بهترین زمان برای اینکه با موقعیت فروش خود تماس بگیرید

بهترین زمان برای اینکه با موقعیت فروش خود تماس بگیرید

ارتباط با مشتری - ۴ مهر ۱۳۹۴

همان طور که می‌دانید، تماس‌های تلفنی هدفمند با افرادی که می‌خواهند از کسب‌وکار شما خدماتی را گرفته یا محصولی را خریداری کنند، می‌تواند شما را به معامله نزدیک‌تر کرده. در اصل موقعیت‌های فروشی ...

۱۰ آمار جالب از نبود پشتیبانی مناسب در کمپانی‌های بین‌المللی

۱۰ آمار جالب از نبود پشتیبانی مناسب در کمپانی‌های بین‌المللی

ارتباط با مشتری - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

بی‌شک شمایی که می‌خواهید این مطلب را مطالعه کنید، در یکی از دو دسته زیر قرار می‌گیرید: مشتری، فردی که همیشه می‌خواهد بهترین پشتیبانی را از کسی که محصولش را خریده دریافت کند. ارائه دهنده ...

وقتی دمای جمع‌آوری‌لید برای کسب‌وکارهای B2B بالا می‌رود

وقتی دمای جمع‌آوری‌لید برای کسب‌وکارهای B2B بالا می‌رود

ارتباط با مشتری - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

همیشه تفاوت‌های بسیاری میان کسب‌وکارهای B2B و B2C وجود داشته. کسب‌وکارهای B2B آنهایی هستند که مشتریان آنها کسب‌وکارها هستند و B2C ها به آن دسته از کسب‌وکارها گفته می‌شود که محصولات یا خدماتشان ...

۵ روش دیجیتال برای جمع‌آوری لیدهای با کیفیت

۵ روش دیجیتال برای جمع‌آوری لیدهای با کیفیت

ارتباط با مشتری - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

در هفته گذشته در مورد تعریف لید (Lead) و جمع‌آوری آن (Lead Generation) مطلبی منتشر کردیم که بسیار کلی بود، اما در اینجا قصد داریم کمی وارد جزئیات شده و اطلاعات بیشتری به ...

با لید و شیوه جمع‌آوری آن بیشتر آشنا شوید

با لید و شیوه جمع‌آوری آن بیشتر آشنا شوید

ارتباط با مشتری - ۴ مرداد ۱۳۹۴

بی‌شک برای شما هم پیش آمده که از سوی کسب‌وکارهای مختلف برای معرفی محصول یا خدمات با شما تماس گرفته شده. به احتمال زیاد خدمات یا محصولات آن‌ها اصلا به کار شما نمی‌آید. در ...