طراحی و گرافیک

چهار روش کارآمد برای ساخت صفحه فرود موثر

چهار روش کارآمد برای ساخت صفحه فرود موثر

طراحی صفحه فرود - ۷ آذر ۱۳۹۵

یکی از مهمترین اجزای یک کمپین کلیکی (PPC)، صفحه فرود مرتبط با تبلیغ است. به خاطر اینکه اولین چیزی که کاربر پس از کلیک روی بنر شما از برند یا وبسایتتون می بینه، ...

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری - ۳۰ آبان ۱۳۹۵

بی‌شک وقتی شما هم با دو واژه رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) برخورد می‌کنید، برداشتی در ذهن دارید که فرق این دو در چه چیزی است. اما در ادامه ...

چطور به سادگی محتوایی جذاب برای صفحه فرود ایجاد کنیم؟

چطور به سادگی محتوایی جذاب برای صفحه فرود ایجاد کنیم؟

طراحی صفحه فرود - ۱۷ آبان ۱۳۹۵

یکی از چالش‌های طراحی صفحه فرود این است که چگونه می‌تواند بواسطه محتوا، مخاطب خود را جذب کند. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم که در این مطلب، بیشتر روی تشریح این ...

چطور یک متن عالی برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟

چطور یک متن عالی برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟

طراحی بنر - ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

مراحل خلق يک بنر تبليغاتی با ايجاد یک پيام قوی شروع می‌شود. كپی‌رايت یا متن، بخش اصلی تبلیغات بنری است و در بعضی موارد مهمترین قسمت آن به حساب می‌آید. يک طراحی خوب، ...

چگونه رنگ‌ها روی تبلیغات شما تاثیر می‌گذارند؟

چگونه رنگ‌ها روی تبلیغات شما تاثیر می‌گذارند؟

طراحی و گرافیک - ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

طراحی در تبلیغات جایگاه بسیار خاصی دارد و همواره لازم است که برای موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود، به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشیم. یکی از مهمترین عناصری که روی نتیجه نهایی طراحی ...

دکمه فراخوان یا Call To Action چیست و چگونه باید از آن نهایت استفاده را ببرید

دکمه فراخوان یا Call To Action چیست و چگونه باید از آن نهایت استفاده را ببرید

طراحی دکمه فراخوان - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

دکمه فراخوان چیست یا Call To Action چیست ؟ هر بنری نیاز به یک دکمه فراخوان (در انگلیسی: Call-to-Action) دارد. دکمه فراخوان قسمتی از بنر است که در حقیقت کاربر را تشویق می‌کند که ...

تاثیر چیدمان محتوا در بهینه‌سازی صفحه فرود

تاثیر چیدمان محتوا در بهینه‌سازی صفحه فرود

بررسی نمونه‌های موردی - ۵ مرداد ۱۳۹۵

با یک جابه‌جایی ساده نوشته‌های داخل یک صفحه فرود  که برای دانلود رایگان یک کتاب، طراحی شده‌بود، میزان اثربخشی تبلیغات تا مرز 64.53 درصد بالا رفت. ماجرا از این قرار بود که، مایکل ...

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت سوم)

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت سوم)

تجربه کاربری - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

در قسمت های قبلی از سری پست‌های «۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک» در خصوص محتوای متنی و بصری، تعامل‌پذیری  و تجربه کاربری در دستگاه‌های همراه، بهینه‌سازی فرم‌ها و مواردی از این ...

۵ تغییر لوگوی ناموفق در دنیای برندها

۵ تغییر لوگوی ناموفق در دنیای برندها

طراحی و گرافیک - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

خیلی از برندها با تغییر لوگو خود توانسته‌اند، دیدی جدید از برند خودشان به نمایش بگذارند و سبب شوند که نظر خیلی از افراد به آنها جلب گردد. دقیقا برعکس این اتفاق هم ...