طراحی و گرافیک

اهمیت طراحی سایت به صورت واکنش گرا (Responsive)

اهمیت طراحی سایت به صورت واکنش گرا (Responsive)

تجربه کاربری - ارسال شده در

امروزه استفاده از تلفن همراه هوشمند و انواع گجت‌های که قابلیت اتصال به اینترنت و مرور صفحات وب را دارند بسیار گسترش یافته است. خواندن مقالات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، چک کردن ایمیل ...

چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید

چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید

طراحی صفحه فرود - ارسال شده در

صفحات فرود، از مهمترين اجزاي كمپين‌هاى تبليغاتى بنرى به حساب مى‌آيند كه اگر اصول طراحی استاندارد در آنها رعایت نشود ممکن است باعث شكست كمپين‌ شود. در اين مطلب چهار سوال مطرح مى‌كنيم ...

رنگ‌ها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟

رنگ‌ها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟

طراحی بنر - ارسال شده در

هر برند دارای یک هویت و شخصیت است و تیم بازاریابی باید بداند که قرار است هویت برند آنها چه نقشی در ذهن مخاطب ایجاد کند. این شاید ساده باشد، اما برندینگ یک چرخه ...

۴ نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود

۴ نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود

طراحی صفحه فرود - ارسال شده در

محتوای صفحه‌فرود از عوامل مهمی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تبلیغاتی و افزایش نرخ تبدیل تاثیر‌گذار باشد. نوع محتوا و کلماتی که در صفحه فرود بکار برده می‌شود، ارتباط مستقیم با رفتار ...

۵ بنر مرداد ۹۶ که دکمه فراخوان مناسبتی داشته‌اند

۵ بنر مرداد ۹۶ که دکمه فراخوان مناسبتی داشته‌اند

طراحی دکمه فراخوان - ارسال شده در

دکمه فراخوان یکی از مهم‌ترین المان‌های هر بنر تبلیغاتی است که خیلی روی بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر می‌گذارد. هر چقدر دکمه فراخوان بر اساس اصول طراحی و سازگار با پیام کمپین تبلیغاتی طراحی ...

۲ راهکار برای داشتن صفحه فرودی موثر با هدف فروش

۲ راهکار برای داشتن صفحه فرودی موثر با هدف فروش

طراحی صفحه فرود - ارسال شده در

هر کسب‌وکاری که سراغ راهکارهای آنلاین تبلیغات و بازاریابی می‌رود و تصمیم می‌گیرد که از راهکارهایی چون تبلیغات بنری و وب‌سایت خود به هدف فروش خود برسد، بخشی از انرژی خود را صرف ...

گزینه‌هایی که مخاطب را در صفحه فرود گمراه می‌کنند

گزینه‌هایی که مخاطب را در صفحه فرود گمراه می‌کنند

طراحی صفحه فرود - ارسال شده در

همه ما می‌دانیم که چقدر صفحات فرود روی موفقیت یک کمپین تبلیغاتی تاثیر می گذارند و همیشه باید قبل از شروع هر کمپین تبلیغاتی، یک صفحه فرود مناسب و درخور هدف تبلیغاتی خود ...

چهار روش کارآمد برای ساخت صفحه فرود موثر

چهار روش کارآمد برای ساخت صفحه فرود موثر

طراحی صفحه فرود - ارسال شده در

یکی از مهمترین اجزای یک کمپین کلیکی (PPC)، صفحه فرود مرتبط با تبلیغ است. به خاطر اینکه اولین چیزی که کاربر پس از کلیک روی بنر شما از برند یا وبسایتتون می بینه، ...

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری - ارسال شده در

بی‌شک وقتی شما هم با دو واژه رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) برخورد می‌کنید، برداشتی در ذهن دارید که فرق این دو در چه چیزی است. اما در ادامه ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017