طراحی بنر

چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت دوم)

چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت دوم)

طراحی بنر - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

همانطور که میدانیم طراحی بنر یکی از اصل‌های تبلیغات اینترنتی است و بدون رعایت اصول آن شاید با مشکل از دست دادن مخاطبان برخورد کنید . در مطلب قبلی به نکات اساسی و ...

چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت اول)

چگونه یک بنر موثر و منحصر به فرد خلق کنم؟ (قسمت اول)

طراحی بنر - ۶ اسفند ۱۳۹۳

طراحی بنر یکی از موارد بنیادی تبلیغات کلیکی و نمایش بنر به حساب می‌آید که بدون رعایت اصول آن نمی‌توان بنری خلق کرد که مخاطب توسط آن جذب شده و بر آن کلیک ...

چرا بنرهای فلش در تبلیغات کلیکی و نمایش بنر توصیه نمی‌گردند؟

چرا بنرهای فلش در تبلیغات کلیکی و نمایش بنر توصیه نمی‌گردند؟

طراحی بنر - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

همان طور که می‌دانید بنرهای تبلیغاتی متحرک که در قالب انیمیشن هستند، بیشتر جلب توجه کرده و سبب می‌شوند که کاربر به واسطه جلوه بصری، بسیاری راحت‌تر جذب گردد. اما اکثر افرادی که ...

نتایج یک A/B تست از گروه WordStream که برای شما هم جالب خواهد بود

نتایج یک A/B تست از گروه WordStream که برای شما هم جالب خواهد بود

طراحی بنر - ۱۰ آذر ۱۳۹۳

هر کسب‌وکاری برای ارائه اطلاعات مربوط به خدمات، محصولات و پیشنهادات خود در وب‌سایتش از بنرهایی با محتوای مرتبط بهره می‌برد. وب‌سایت WordStream هم از چنین روشی برای ارائه اطلاعات در مورد خدماتش ...

نتایج جالب A/B تست بنرهای تبلیغاتی سونی اروپا

نتایج جالب A/B تست بنرهای تبلیغاتی سونی اروپا

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ آذر ۱۳۹۳

هنگامی که کاربران اینترنت وارد یک وب‌سایت می‌شوند همیشه به دنبال مطالب مرتبط با موضوعات اصلی آن وب‌سایت هستند و همواره می‌خواهند محصولی که سبب ورود آنها به آن وب‌سایت شده را در ...

Call to Action در طراحی صفحات وب

Call to Action در طراحی صفحات وب

طراحی بنر - ۲۷ آبان ۱۳۹۳

این روزها، ورود علوم مختلف به دنیای وب و موبایل، سبب ظهور کسب و کارهای موفق شده‌است و رقابت بسیار زیاد در این فضا، موجب افزایش سطح کیفی طراحی رابط کاربری گشته. گاهی شده ...

چه طراحی بنر تبلیغاتی‌ خوب به حساب می‌آید؟

چه طراحی بنر تبلیغاتی‌ خوب به حساب می‌آید؟

طراحی بنر - ۲۱ آبان ۱۳۹۳

همان طور که ما در مطالب قبلیمان گفتیم، هر طراحی تعریفی از یک بنر خوب برای خود دارد که بی شک با تعریف دیگری متفاوت است. اما همیشه سوال اینجاست که یک بنر ...

زمان، یکی از علل ناموفق بودن بنرهای متحرک شما

زمان، یکی از علل ناموفق بودن بنرهای متحرک شما

طراحی بنر - ۸ شهریور ۱۳۹۳

افرادی که به حرفه طراحی بنرهای تبلیغاتی مشغول هستند، می‌دانند که کار آنها چندان آسان نیست و فقط لازم نیست که یک طرح زیبا ارائه دهند. بلکه باید بدانند که چه فاکتورهایی باعث ...

صفحه فرود خود را نسبت به هدفتان طراحی کنید

صفحه فرود خود را نسبت به هدفتان طراحی کنید

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ شهریور ۱۳۹۳

اخیرا مجله مد Four Pins یک کمپین تبلیغاتی بنری به راه انداخته که کاملا مشخص است که هدف این مجله از آغاز این کمپین تبلیغاتی، چه چیزی بوده. این مجله که در زمینه ...

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵