طراحی دکمه فراخوان

دکمه فراخوان یا Call To Action چیست و چگونه باید از آن نهایت استفاده را ببرید

دکمه فراخوان یا Call To Action چیست و چگونه باید از آن نهایت استفاده را ببرید

طراحی دکمه فراخوان - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

دکمه فراخوان چیست یا Call To Action چیست ؟ هر بنری نیاز به یک دکمه فراخوان (در انگلیسی: Call-to-Action) دارد. دکمه فراخوان قسمتی از بنر است که در حقیقت کاربر را تشویق می‌کند که ...

چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟

چگونه محل دکمه فراخوان را انتخاب کنم؟

طراحی دکمه فراخوان - ۹ آذر ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد، در مورد انتخاب رنگ (Call-to-Action) اطلاعاتی آوردیم. در این مطلب بیشتر وارد جزییات طراحی یک دکمه فراخوان می‌شویم و برای شما مواردی را عنوان می‌کنیم که به ...

چگونه به کمک تئوری رنگ به داد دکمه فراخوان برسیم؟

چگونه به کمک تئوری رنگ به داد دکمه فراخوان برسیم؟

طراحی دکمه فراخوان - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اد درباره روان‌شناسی رنگ صحبت کردیم و در اینجا بیشتر روی اینکه چگونه برای دکمه فراخوان خود، رنگی مناسب انتخاب کنیم مطلبی ارائه می‌کنم. ولی اول بگذارید کمی ...

۳ نمونه دکمه فراخوان دستوری که برای شما الهام بخش خواهند بود

۳ نمونه دکمه فراخوان دستوری که برای شما الهام بخش خواهند بود

طراحی دکمه فراخوان - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

یکی از سوالاتی که ذهن همه طراحان را اشغال می‌کند این است که اصلا چرا باید در بنرهای تبلیغاتی و صفحات فرود از دکمه‌های فراخوان (Call-to-Action) بهره برد. حقیقت این است که این ...

معرفی کتاب: ۱۰۱ نمونه Call-to-Action تاثیرگذار

معرفی کتاب: ۱۰۱ نمونه Call-to-Action تاثیرگذار

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۱ آبان ۱۳۹۳

Call-to-Actionها از اجزای بسیار مهم بنرها و صفحات فرود هستند که به واسطه آنها موقعیت‌های فروش به شما نزدیک‌تر می‌شوند. در واقع Call-to-Actionها ترافیک را به صفحه فرود شما وارد می‌کنند و برای ...

اینفوگرافیک: با آناتومی یک Call to Action بیشتر آشنا شوید

اینفوگرافیک: با آناتومی یک Call to Action بیشتر آشنا شوید

تجربه کاربری - ۷ آبان ۱۳۹۳

ما در مطالب قبلیمون در مورد انواع Call to Action ها و همچنین اینکه نبود این جز مهم از بنر و صفحه فرود، می‌تواند باعث شکست کمپین تبلیغاتی شما گردد، صحبت کردیم. اما ...

Call-to-Action هایی که باید در وبلاگ شما وجود داشته باشند

Call-to-Action هایی که باید در وبلاگ شما وجود داشته باشند

طراحی دکمه فراخوان - ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

این مطلب در مورد Call-to-Action هایی است که در مسیر بازاریابی آنلاین به شما کمک می‌کنند و وجود آنها برای شما موقعیت فروش ایجاد خواهد کرد. اگر شما به دنبال این هستید که ...

«اطلاعات بیشتر» یا «همین حالا کلیک کنید»؟ کدام انتخاب شماست؟

«اطلاعات بیشتر» یا «همین حالا کلیک کنید»؟ کدام انتخاب شماست؟

طراحی دکمه فراخوان - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

یکی از مهمترین اجزای بنر‌های تبلیغاتی، Call to Action ها هستند که کاربران را تشویق می‌کنند تا با کلیک کردن بر آنها، وارد صفحه فرود مربوط به بنر تبلیغاتی شوند. اخیرا شبکه تبلیغات، ...

پنج Call-to-Action ساده که طراحی‌ موثری دارند

پنج Call-to-Action ساده که طراحی‌ موثری دارند

طراحی دکمه فراخوان - ۶ مرداد ۱۳۹۳

همه شما برای ثبت نام در سرویس‌هایی چون Evernote، Instagram و غیره، روی دکمه های Call-to-Action وب‌سایت‌هایشان کلیک کرده‌اید. ولی آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که چه عواملی روی ...