تجربه کاربری

اهمیت طراحی سایت به صورت واکنش گرا (Responsive)

اهمیت طراحی سایت به صورت واکنش گرا (Responsive)

تجربه کاربری - ارسال شده در

امروزه استفاده از تلفن همراه هوشمند و انواع گجت‌های که قابلیت اتصال به اینترنت و مرور صفحات وب را دارند بسیار گسترش یافته است. خواندن مقالات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، چک کردن ایمیل ...

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تفاوت میان رابط کاربری و تجربه کاربری

تجربه کاربری - ارسال شده در

بی‌شک وقتی شما هم با دو واژه رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) برخورد می‌کنید، برداشتی در ذهن دارید که فرق این دو در چه چیزی است. اما در ادامه ...

۴ راهکار برای کاهش نرخ پرش

۴ راهکار برای کاهش نرخ پرش

تجربه کاربری - ارسال شده در

همه ما می‌دانیم که زمان طولانی‌ای صرف آماده‌سازی وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی و وبلاگ‌ها می‌شود و هر مرحله از پروسه مربوط به آن، هزینه مختص به خود را نیز به همراه داد. پس از ...

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت سوم)

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت سوم)

تجربه کاربری - ارسال شده در

در قسمت های قبلی از سری پست‌های «۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک» در خصوص محتوای متنی و بصری، تعامل‌پذیری  و تجربه کاربری در دستگاه‌های همراه، بهینه‌سازی فرم‌ها و مواردی از این ...

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت دوم)

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت دوم)

تجربه کاربری - ارسال شده در

در قسمت قبلی مرور ۳ قانون طلایی کاربردپذیری در فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌ی تجارت الکترونیک پرداختیم. این نکته‌ها اگرچه تاثیر بسزایی در کیفیت خدمات و تجربه کاربری در تعامل با محصول شما دارند، ...

تست کاربردپذیری چیست و چگونه با اجرای آن محصول خود را بهتر کنیم؟

تست کاربردپذیری چیست و چگونه با اجرای آن محصول خود را بهتر کنیم؟

تجربه کاربری - ارسال شده در

راه کارهای مختلفی برای تست کاربردپذیری وجود دارد که در ابتدا به مفهوم کاربردپذیری می پردازیم. کاربردپذیری یک مفهوم کیفی است و به این مساله اشاره دارد که کارکرد با یک سیستم یا ...

تاثیر تایپوگرافی بر تجربه کاربری محصول شما

تاثیر تایپوگرافی بر تجربه کاربری محصول شما

تجربه کاربری - ارسال شده در

به احتمال زیاد شما هم در وبلاگ‌ها و کتاب‌های مختلف، مطالبی در مورد برخورد اول بازدیدکننده با وب‌سایت‌ها خوانده‌اید. در بسیاری از منابع گفته شده که "شما تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا ...

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت اول)

۷ قانون طلایی کاربردپذیری در تجارت الکترونیک (قسمت اول)

تجربه کاربری - ارسال شده در

تجربه کاربری، احساسات کاربر هنگام برخورد با یک محصول، سرویس یا سیستم است. تجربه کاربری، جنبه های تجربی، موثر، معنادار و ارزشمند تعامل انسان و محصول را برجسته می‌کند و درک کاربر از ...

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام “قسمت اول”

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

با همه‌گیر شدن برنامه اینستاگرام، برای خیلی از بازاریابان و حتی کسانی که از اینستاگرام استفاده شخصی می‌کنند، این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی در ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017