تجربه کاربری

افسانه‌های تجربه کاربری –  افسانه ۴: طراحی خوب یعنی ظاهر زیبا

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۴: طراحی خوب یعنی ظاهر زیبا

تجربه کاربری - ۹ دی ۱۳۹۴

بسیاری از مردم طراحی وب را به عنوان دکور وب‌سایت می‌شناسند، یا به نوعی هنر ساختن یک وب‌سایت زیبا. در حالی که،‌ طراحی بیشتر در مورد نحوه کار کردن است نه ظاهر. طراحی ...

۲۰ روش برای کاهش نرخ پرش وبسایت شما

۲۰ روش برای کاهش نرخ پرش وبسایت شما

تجربه کاربری - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

نرخ پرش یعنی درصد بازدیدهای تک‌صفحه‌ای یا بازدیدهایی که در آن بازدیدکننده سایت را از همان نقطه‌ی ورود (صفحه‌ی فرود) ترک کرده است. پس هر چه عدد کمتر باشد بهتر است، چون یعنی ...

چگونه مخاطبان وب‌سایت شما را اسکن می‌کنند

چگونه مخاطبان وب‌سایت شما را اسکن می‌کنند

تجربه کاربری - ۵ آبان ۱۳۹۴

الگوی خواندن شکل حرف F: نتایج حاصل از مطالعات ردیابی چشم در وبسایت‌ها به روش‌هایی برای کسب درآمد بستر منجر شده. بعد از تحقیقات فراوان، محققان متوجه این شدند که کاربران وبسایت‌های شما با ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۳:  مردم اسکرول نمی‌کنند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۳: مردم اسکرول نمی‌کنند

تجربه کاربری - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

اگرچه مردم در اواسط دهه ۹۰  به اسکرول کردن عادت نداشتند، امروزه اسکرول کردن یک امر کاملاً طبیعی است. برای یک محتوای طولانی و دنباله دار، مثل یک مقاله یا آموزش گام به ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۲: همه صفحه‌ها باید با ۳ کلیک در دسترس باشند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۲: همه صفحه‌ها باید با ۳ کلیک در دسترس باشند

تجربه کاربری - ۹ شهریور ۱۳۹۴

 تست‌های کاربردپذیری قانون ۳ کلیک را حسابی به چالش می‌کشند. و این برخلاف این عقیده رایج است که اگر کسی نتواند اطلاعاتی را که می‌خواهد با سه کلیک در وب سایت شما پیدا ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۱: مردم مطالب وب را می‌خوانند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۱: مردم مطالب وب را می‌خوانند

تجربه کاربری - ۵ مرداد ۱۳۹۴

مردم تنها زمانی کلمه به کلمه مطالب را می‌خوانند که به شدت به محتوای شما علاقه داشته باشند. معمولا آن‌ها تندخوانی می‌کنند و دنبال کلمه‌های هایلایت شده، عنوان‌های معنادار، لیست‌ها و پاراگراف‌های کوتاه ...

اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)

اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)

تجربه کاربری - ۲ آذر ۱۳۹۳

نرخ تبدیل: در حقیقت همان Conversion Rate است. در بازاریابی اینترنتی مفهوم نرخ تبدیل یا conversion rate درصدی از بازديدکنندگان وب سايت است که واقعا خريد (يا هدف ديگري) را انجام مي‌دهند. conversion ...

اینفوگرافیک: چرا مردم وب‌سایت شما را ترک می‌کنند؟

اینفوگرافیک: چرا مردم وب‌سایت شما را ترک می‌کنند؟

تجربه کاربری - ۹ آبان ۱۳۹۳

جذب افراد به وب‌سایتتان، دقیقا اولین قدمی است که برای وب‌سایت خود برداشته اید و در ادامه این قدم کوچک، باید به فکر این باشید که، چگونه می‌توانید مانع ترک وب سایتتان شوید ...

اینفوگرافیک: با آناتومی یک Call to Action بیشتر آشنا شوید

اینفوگرافیک: با آناتومی یک Call to Action بیشتر آشنا شوید

تجربه کاربری - ۷ آبان ۱۳۹۳

ما در مطالب قبلیمون در مورد انواع Call to Action ها و همچنین اینکه نبود این جز مهم از بنر و صفحه فرود، می‌تواند باعث شکست کمپین تبلیغاتی شما گردد، صحبت کردیم. اما ...