تجربه کاربری

چند کار که باعث نفرت کاربران از وبسایت شما می‌شود

چند کار که باعث نفرت کاربران از وبسایت شما می‌شود

تجربه کاربری - ارسال شده در

اکثر افرادی که یک وب‌سایت دارند، گمان می‌کنند که همیشه درست‌ترین تصمیمات را برای وب‌سایت خود می‌گیرند. در صورتی که همواره اصولی برای رابط کاربری وب‌سایت‌ها وجود دارد تا صاحبان وب‌سایت‌ها بتوانند با ...

افسانه‌های تجربه کاربری: افسانه ۵: دسترس‌پذیری گران و مشکل است

افسانه‌های تجربه کاربری: افسانه ۵: دسترس‌پذیری گران و مشکل است

تجربه کاربری - ارسال شده در

برای دسترس‌پذیر کردن وب‌سایت خود، ‌نیازی به افزودن قابلیت‌های اضافی و محتوای تکراری نیست. رمز دسترس‌پذیری در طراحی وب‌سایت و محتوا به نحوی است که کسانی که مهارت کم یا دستگاه‌های محدود دارند ...

افسانه‌های تجربه کاربری –  افسانه ۴: طراحی خوب یعنی ظاهر زیبا

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۴: طراحی خوب یعنی ظاهر زیبا

تجربه کاربری - ارسال شده در

بسیاری از مردم طراحی وب را به عنوان دکور وب‌سایت می‌شناسند، یا به نوعی هنر ساختن یک وب‌سایت زیبا. در حالی که،‌ طراحی بیشتر در مورد نحوه کار کردن است نه ظاهر. طراحی ...

۲۰ روش برای کاهش نرخ پرش وبسایت شما

۲۰ روش برای کاهش نرخ پرش وبسایت شما

تجربه کاربری - ارسال شده در

نرخ پرش یعنی درصد بازدیدهای تک‌صفحه‌ای یا بازدیدهایی که در آن بازدیدکننده سایت را از همان نقطه‌ی ورود (صفحه‌ی فرود) ترک کرده است. پس هر چه عدد کمتر باشد بهتر است، چون یعنی ...

چگونه مخاطبان وب‌سایت شما را اسکن می‌کنند

چگونه مخاطبان وب‌سایت شما را اسکن می‌کنند

تجربه کاربری - ارسال شده در

الگوی خواندن شکل حرف F: نتایج حاصل از مطالعات ردیابی چشم در وبسایت‌ها به روش‌هایی برای کسب درآمد بستر منجر شده. بعد از تحقیقات فراوان، محققان متوجه این شدند که کاربران وبسایت‌های شما با ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۳:  مردم اسکرول نمی‌کنند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۳: مردم اسکرول نمی‌کنند

تجربه کاربری - ارسال شده در

اگرچه مردم در اواسط دهه ۹۰  به اسکرول کردن عادت نداشتند، امروزه اسکرول کردن یک امر کاملاً طبیعی است. برای یک محتوای طولانی و دنباله دار، مثل یک مقاله یا آموزش گام به ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۲: همه صفحه‌ها باید با ۳ کلیک در دسترس باشند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۲: همه صفحه‌ها باید با ۳ کلیک در دسترس باشند

تجربه کاربری - ارسال شده در

 تست‌های کاربردپذیری قانون ۳ کلیک را حسابی به چالش می‌کشند. و این برخلاف این عقیده رایج است که اگر کسی نتواند اطلاعاتی را که می‌خواهد با سه کلیک در وب سایت شما پیدا ...

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۱: مردم مطالب وب را می‌خوانند

افسانه‌های تجربه کاربری – افسانه ۱: مردم مطالب وب را می‌خوانند

تجربه کاربری - ارسال شده در

مردم تنها زمانی کلمه به کلمه مطالب را می‌خوانند که به شدت به محتوای شما علاقه داشته باشند. معمولا آن‌ها تندخوانی می‌کنند و دنبال کلمه‌های هایلایت شده، عنوان‌های معنادار، لیست‌ها و پاراگراف‌های کوتاه ...

اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)

اینفوگرافیک: ۴ نابودگر نرخ تبدیل صفحه اصلی وب‌سایت (به زبان پارسی)

تجربه کاربری - ارسال شده در

نرخ تبدیل: در حقیقت همان Conversion Rate است. در بازاریابی اینترنتی مفهوم نرخ تبدیل یا conversion rate درصدی از بازديدکنندگان وب سايت است که واقعا خريد (يا هدف ديگري) را انجام مي‌دهند. conversion ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017