مجموعه کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ (فارسی)

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : تیم بلاگ‌اد - ارسال شده در

حضور کسب‌وکارها در دنیای اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید توسط کسب‌وکارها برداشته شود. روش کارآمدی که دستیابی به این اهداف و مشتریان بالقوه را فراهم می‌سازد تبلیغات آنلاین است.

به همین جهت، مهم است که صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی از انواع تبلیغات آنلاین و نحوه تاثیر‌گذاری هر کدام آگاهی داشته باشند تا در فرآیند ارتباط با مشتری و کسب سهم از بازار، موفق عمل کنند. در این کتاب دقیقا در همین مورد صحبت خواهیم کرد و نکات مهمی را در جهت کسب نتیجه مثبت از کمپین‌های تبلیغات آنلاین با شما درمیان خواهیم گذاشت.

راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها

  در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. اهداف و مزیت‌ها در تبلیغات آنلاین

۲. روش‌های محاسبه هزینه در تبلیغات آنلاین

۳. راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها

۴. نکاتی برای دستیابی به نتایج بهتر در تبلیغات آنلاین

دانلود کتاب: راهکارهای تبلیغات آنلاین برای کسب‌وکارها

 

اگر همواره در حال تلاش برای افزایش ترافیک سایت خود هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است با افزایش نرخ پرش نیز رو‌به‌رو شوید. به معنای دیگر کاربران و مخاطبین که وارد صفحه فرود شما شده‌اند ممکن است حتی قبل از اینکه فرصت تبدیل به مشتری را داشته باشید از سایت خارج شده باشند.

بنابراین در حالی که شما به دنبال افزایش فروش و تعامل کاربران در سایت هستید،‌ نمی‌خواهید نرخ پرش بالا را برای خود رقم بزنید. این می‌تواند بسیار پر چالش باشد بنابراین بهتر است به جای تمرکز بر روی وضعیت ترافیک ورودی سایت به بهینه سازی و کاهش نرخ پرش سایت خود فکر کنید.

در این کتاب قرار است در رابطه با همین موضوع با شما صحبت کنیم و راهکارهای کاهش نرخ پرش را بررسی کنیم.

در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. نرخ پرش چیست؟

۲. چگونه میزان نرخ پرش صفحات سایت را کشف کنیم؟

۳. راهکارهای کاهش نرخ پرش

دانلود کتاب: راهنمای کاهش نرخ پرش وب‌سایت

 

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ممکن است از نام بردن اسم کوچک مشتری شروع و تا استراتژی‌های پیچیده‌ی به عنوان هدفگیری افرادی که در یک سازمان و حیطه کاری مشغول هستند، درنظر گرفته شود.
شبکه‌های اجتماعی مانند لینکداین، توییتر، اینستاگرام همواره درحال به روزرسانی پلتفرم‌های خود هستند تا محیط مناسب‌تری برای کسب‌وکارها فراهم شود و بازاریابی و دسترسی به مخاطب هدف راحت‌تر صورت بگیرد.

از طرفی برای تمام کسب‌وکارها، حفظ و نگهداری یک تصویر عمومی مثبت در میان مخاطبین یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به موفقیت است. اینجاست که رسانه‌های اجتماعی وارد کار می‌شوند و نقش اساسی را در این راستا ایفا خواهند کرد.

در این کتاب با اهمیت شبکه‌های اجتماعی و همینطور اصول استفاده از آن برای کسب‌وکارتان آشنا خواهید شد.

در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

۲. قوانین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

۳. لطفا این اشتباهات را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مرتکب نشوید

۴. ابزارهای کمکی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

دانلود کتاب: اهمیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها

 

 

امروزه کسب‌وکارها با استفاده از قدرت سیستم‌های نرم‌افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمندی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره در دسترس است تا به اثر بخشی بیشتر کمپین‌های دیجیتال کمک کند.
اما در جهت اینکه سیستم‌های نرم‌افزاری بتوانند ویژگی‌ها و هدفمندی‌ها را به درستی پیاده سازی کنند نیازمند اجرای الگوریتم خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده هستند.

در این کتاب با مفهوم و قاعده کلی خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح می‌گردد آشنا خواهید شد.

در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است

۲. انواع روش‌های خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

۳. چک لیست موفقیت در تبلیغات برنامه‌ریزی شده

دانلود کتاب: خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

 

 

 

افرادی که در زمینه طراحی بنر فعال هستند، ممکن است هرکدام تعریف‌های متفاوتی را از ساختار یک بنر خوب ارایه بدهند. اما همیشه سوال اینجاست که یک بنر خوب چگونه شناسایی می‌شود؟

در حقیقت خوب بودن یک بنر فقط به این معنا نیست که بنر مورد نظر ما زیبا طراحی شده باشد، بلکه بنری خوب است که عملکرد مناسب در جذب مخاطب داشته و نتایج خوبی را به ما ارائه دهد. ممکن است یک بنر از لحاظ بصری بسیار ضعیف به نظر برسد ولی همچنان در عملکردش نتایج بی‌نظیری ارایه بدهد.

در این کتاب با این موارد آشنا خواهید شد و ما نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. بنر تبلیغاتی چیست؟

۲. نکات مهم طراحی بنر در کمپین‌های تبلیغات اینترنتی

۳. چند اشتباه در طراحی بنر که نباید مرتکب آنها شوید

۴. رنگ‌ها چه نقشی در طراحی بنر دارند؟

دانلود کتاب: نکاتی که در طراحی بنر‌های تبلیغاتی باید رعایت کرد

 

 

بازاریابی محتوا یکی از روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی است که در دهه اخیر بسیار محبوب شده است. محتوای با ارزش، کلید موفقیت و پیشرفت سازمان در عصر دیجیتال است و روشی است که بسیاری از برندهای مطرح و قدیمی بازار به آن اهتمام ویژه‌ی دارند. هدف اصلی بازاریابی محتوا آموزش و ارتقای آگاهی عمومی است؛ بنابراین محتوا، سنگ بنای بازاریابی در این دوران خواهد بود. تولید متون روان، عنصری کلیدی در ایجاد آگاهی از یک برند به حساب می‌آیند و به شناخته شدن و شناساندن بیشتر کمک می‌کنند.

در این کتاب در مورد بازاریابی محتوا و نکاتی که می‌تواند در وبلاگ نویسی به شما کمک کند صحبت خواهیم کرد.

در این کتاب خواهیم آموخت:

۱. چطور در نوشته‌های خود لحن مثبت داشته باشیم

۲. راهکارهایی براى دریافت نتایج بهتر از مقالات وبلاگ

۳. نقاط مشترک روزنامه نگارها و بازاریابی محتوا

۴. اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا

دانلود کتاب: بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

 

 

جهت دریافت خبرنامه مقالات و کتاب‌های آکادمی ای‌نتورک کلیک کنید.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تیم بلاگ‌اد

بلاگ‌اد، مجله موفقی در زمینه تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است و به واسطه مطالب تخصصی و به‌روزرسانی‌های روزانه، به عنوان مرجع و یکی از مطرح‌ترین مجله‌های این حوزه شناخته می‌شود.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در