دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

دیجیتال مارکتینگ - ۸ آبان ۱۳۹۵

کسب‌وکارهایی که به استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین رو می‌آورند، اکثرا با این چالش روبه‌رو هستند که چه ابزارهایی می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازخورد همسان‌سازی کمپین‌های ...

چگونه به یک کارشناس بازاریابی دیجیتال تبدیل شویم؟‌ – قسمت اول

چگونه به یک کارشناس بازاریابی دیجیتال تبدیل شویم؟‌ – قسمت اول

دیجیتال مارکتینگ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵

به نظر من یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین کارهای جهان بازاریابی (به خصوص بازاریابی دیجیتال) است. در بازاریابی دیجیتال، شما متفاوت بودن را درک می‌کنید و می‌بینید که شرکت‌های بزرگ، چقدر به این ...

هویت برند و داستان‌هایش

هویت برند و داستان‌هایش

استراتژی دیجیتال - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

در بسياري كمپين‌ها و محتواسازى‌هاى آنلاين اين روزها، شاهد هستيم از اتفاقاتى كه هیاهوی زيادى ایجاد مي‌كنند، استفاده مي‌كنند تا سوار موج هاى متفاوت سوشيال و آنلاين شوند. به تازگى كه روزهای المپيك ...

۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکار شما به ویدیو مارکتینگ

۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکار شما به ویدیو مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ - ۹ شهریور ۱۳۹۵

همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی ...

۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

دیجیتال مارکتینگ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵

یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌های بازاریابی این است که مخاطب هدف خود را شناخته و سپس راهکارهایی برای هدفگیری آنها پیدا کنید. افراد خبره در بازاریابی، معتقدند که اگر تصمیم دارید که همه قشری ...

چرا شکل دادن راهکارهای دیجیتال برای کسب و کار شما ایده خوبی است؟

چرا شکل دادن راهکارهای دیجیتال برای کسب و کار شما ایده خوبی است؟

استراتژی دیجیتال - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

روش‌های بسیاری برای اطلاع‌رسانی در مورد یک برند و افزایش آگاهی درباره آن وجود دارد. با دیجیتالی شدن دنیا، این روش‌ها دچار تغییر و تحول شده‌اند و به همین دلیل است که موضوعی ...

همه چیز در مورد تنها مرزی که در مارکتینگ وجود دارد

همه چیز در مورد تنها مرزی که در مارکتینگ وجود دارد

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

اصطلاحاتی در زمینه مارکتینگ وجود دارند که حتی خیلی از افراد فعال در این زمینه با آنها آشنایی ندارند. یکی از معروف‌ترین تقسیم‌بندی‌های بازاریابی که به طور نامحسوس در ادبیات بازاریابی گنجانده شده، ...

نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ (درس دوم)

نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ (درس دوم)

دیجیتال مارکتینگ - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

برای گذر از تفکر سنتی در دنیای تبلیغات و قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال، برای اثرگذاری بیشتر و جذب مخاطب و کاربران این دنیا باید دیجیتالی فکر کنیم. در درس گذشته بزرگترین قفل ...

چطور دیجیتالی فکر کنیم؟ درس اول (مرگ تلویزیون)

چطور دیجیتالی فکر کنیم؟ درس اول (مرگ تلویزیون)

دیجیتال مارکتینگ - ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

این مرگ را بپذیرید و در تابو شکنی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با ما همراه شوید.رسانه‌های قدیمی بازاریابی دیگر کارآمد نیستند: به دهه 1960 باز میگردیم، به زمانی که تبلیغات تلویزیونی بسیار پررونق بود. • اکثر ...