دیجیتال مارکتینگ

۸ تغییر احتمالی بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

۸ تغییر احتمالی بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

دنیای دیجیتال با پیشرفت سریع فناوری‌ها، هر سال در حال تغییر است. با در نظر گرفتن تجارب تازه در کسب‌وکارهای دیجیتالی و مشاهده تعامل مشتریان با وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها، که بیشتر از استفاده ...

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

جمعه سیاه (بلک فرایدی Black Friday)  و دوشنبه اینترنتی (Cyber Monday) فرصت‌ فوق‌العاده‌ای است تا فروشگاه‌های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی فروش بالاتری را برای خود رقم بزنند و از طرفی تجربه مناسبی را برای ...

۵ نکته کلیدی برای ایجاد استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ

۵ نکته کلیدی برای ایجاد استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

با افزایش استفاده از اینترنت طی سالهای گذشته فرصت بی‌نظیری برای برندهای کوچک و بزرگ جهت معرفی و فروش خدمات و محصولات ایجاد شده است. کاربران کمتر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می کنند ...

چگونه بازاریابی چند کاناله به رشد ROI کمک می‌کند؟

چگونه بازاریابی چند کاناله به رشد ROI کمک می‌کند؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

همزمان با سرعت رشد تکنولوژی، مردم نیز با دستگاه‌ها و رسانه‌‌های مختلف آشنا و مشغول فعالیت می‌شوند. بنابراین بازاریابان نیز با چالش‌های جدی روبه‌رو هستند زیرا مشتریان آنها در رسانه‌های جدید حضور دارند.بازاریابان ...

طراحی واکنش‌گرا برای صفحات وب

طراحی واکنش‌گرا برای صفحات وب

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

طراحی ریسپانسیو (Responsive) به معنای نمایش صحیح سایت در دستگاه‌های مختلف با سایز صفحه نمایش مختلف است. طراحی ریسپانسیو (پاسخ‌گرا یا واکنش‌گرا) به طراحان وب‌سایت کمک می‌کند تا ظاهر وب‌سایتِ طراحی‌شده در ابزارها ...

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کسب‌وکارهایی که به استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین رو می‌آورند، اکثرا با این چالش روبه‌رو هستند که چه ابزارهایی می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازخورد همسان‌سازی کمپین‌های ...

چگونه کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟‌ – قسمت اول

چگونه کارشناس دیجیتال مارکتینگ شویم؟‌ – قسمت اول

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

به نظر من یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین کارهای جهان بازاریابی (به خصوص بازاریابی دیجیتال) است. در دیجیتال مارکتینگ، شما متفاوت بودن را درک می‌کنید و می‌بینید که شرکت‌های بزرگ، چقدر به این ...

هویت برند و داستان‌هایش

هویت برند و داستان‌هایش

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

در بسياري كمپين‌ها و محتواسازى‌هاى آنلاين اين روزها، شاهد هستيم  که کمپانی ها برای تاثیر‌گذاری هویت برند از اتفاقاتى كه هیاهوی زيادى ایجاد مي‌كنند، استفاده مي‌كنند تا سوار موج هاى متفاوت سوشيال و ...

ویدیو مارکتینگ و ۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به آن

ویدیو مارکتینگ و ۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به آن

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017