دیجیتال مارکتینگ

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش اول)

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش اول)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کاربرانی که خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند همواره در حال حرکت و تغییر سلیقه هستند، رفتارهای مختلفی دارند و پلتفرم‌های متنوع را تجربه می‌کنند. برای مثال در سال‌های اخیر کاربران ...

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام سوم: تبلیغات آنلاین)

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام سوم: تبلیغات آنلاین)

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

این سومین گام از سری مقالات بازاریابی در تعطیلات است که قرار است در مورد اجرای صحیح کمپین‌های مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) صحبت کنیم و نکات مهمی که باید ...

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام دوم: شبکه‌های اجتماعی)

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام دوم: شبکه‌های اجتماعی)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

این دومین گام از سری مقالات بازاریابی در تعطیلات است که قرار است در مورد اجرای صحیح کمپین‌های مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) صحبت کنیم و نکات مهمی که باید ...

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام اول: اتوماسیون بازاریابی ایمیلی)

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام اول: اتوماسیون بازاریابی ایمیلی)

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

نوشتن این مقاله و ترجمه‌ی اون رو زمانی شروع کردم که کسب‌وکارها متوجه اهمیت اجرای کمپین‌های مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) شده بودند و نیاز به یک راهنما جهت اجرای ...

۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ارسال شده در

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بزرگترین مشکل بیزنس شما چیست؟ مشکل از سرمایه و قیمت محصولات و سرویس ها نیست. مشکل نبود مشتری و نبود نیاز به محصول و ...

۱۷ ایده بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

۱۷ ایده بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کسب‌وکارهای بزرگ با صرف هزینه‌های هنگفت محصولاتشان را به خوبی بازاریابی و به مخاطب هدف معرفی می‌کنند اما کسب‌وکارهای کوچکی که از چنین بودجه‌های برخوردار نیستند چه راهکارهای پیش‌رو دارند؟ سعی کنید متدهای بازاریابی ...

۳ روش برای افزایش موقعیت‌های فروش از طریق وب‌سایت

۳ روش برای افزایش موقعیت‌های فروش از طریق وب‌سایت

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

با توجه به این موضوع که مخاطبان در حال حاضر ترجیح می‌دهند که مراحل کوتاه‌تری را در وب‌سایت‌ها طی کنند، گرفتن اطلاعات افرادی که می‌توانند به موقعیت فروش مناسب تبدیل شوند، بسیار سخت‌تر ...

گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

طراحی و ساخت یک بازی برای کاربران به منظور درگیر کردن و مشارکت در سایت، برند،شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن برای اهدافی فراتر از سرگرمی (اهدافی چون بازاریابی و برندینگ) را گیمیفیکیشن (Gamification) می‌گویند ...

روش‌های پیاده سازی بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing

روش‌های پیاده سازی بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

اول از همه لازمه کمی در مورد بازاریابی درونگرا و تفاوت آن با بازاریابی برونگرا (سنتی) توضیح بدم: در بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) همه تمرکز روی کسب و کار و شخص بازاریاب است و ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در