دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کسب‌وکارهایی که به استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین رو می‌آورند، اکثرا با این چالش روبه‌رو هستند که چه ابزارهایی می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازخورد همسان‌سازی کمپین‌های ...

هویت برند و داستان‌هایش

هویت برند و داستان‌هایش

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

در بسياري كمپين‌ها و محتواسازى‌هاى آنلاين اين روزها، شاهد هستيم  که کمپانی ها برای تاثیر‌گذاری هویت برند از اتفاقاتى كه هیاهوی زيادى ایجاد مي‌كنند، استفاده مي‌كنند تا سوار موج هاى متفاوت سوشيال و ...

ویدیو مارکتینگ و ۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به آن

ویدیو مارکتینگ و ۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به آن

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی ...

۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

۱۰ سوال برای اینکه مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

یکی از ابتدایی‌ترین قدم‌های بازاریابی این است که مخاطب هدف خود را شناخته و سپس راهکارهایی برای هدفگیری آنها پیدا کنید. افراد خبره در بازاریابی، معتقدند که اگر تصمیم دارید که همه قشری ...

چرا شکل دادن راهکارهای دیجیتال برای کسب و کار شما ایده خوبی است؟

چرا شکل دادن راهکارهای دیجیتال برای کسب و کار شما ایده خوبی است؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

روش‌های بسیاری برای اطلاع‌رسانی در مورد یک برند و افزایش آگاهی درباره آن وجود دارد. با دیجیتالی شدن دنیا، این روش‌ها دچار تغییر و تحول شده‌اند و به همین دلیل است که موضوعی ...

همه چیز در مورد تنها مرزی که در مارکتینگ وجود دارد

همه چیز در مورد تنها مرزی که در مارکتینگ وجود دارد

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ارسال شده در

اصطلاحاتی در زمینه مارکتینگ وجود دارند که حتی خیلی از افراد فعال در این زمینه با آنها آشنایی ندارند. یکی از معروف‌ترین تقسیم‌بندی‌های بازاریابی که به طور نامحسوس در ادبیات بازاریابی گنجانده شده، ...

نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ (درس دوم)

نقطه پایان بازاریابی سنتی و آغاز دیجیتال مارکتینگ (درس دوم)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

برای گذر از تفکر سنتی در دنیای تبلیغات و قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال، برای اثرگذاری بیشتر و جذب مخاطب و کاربران این دنیا باید دیجیتالی فکر کنیم. در درس گذشته بزرگترین قفل ...

چطور دیجیتالی فکر کنیم؟ درس اول (مرگ تلویزیون)

چطور دیجیتالی فکر کنیم؟ درس اول (مرگ تلویزیون)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

این مرگ را بپذیرید و در تابو شکنی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی با ما همراه شوید. رسانه‌های قدیمی بازاریابی دیگر کارآمد نیستند: به دهه 1960 باز میگردیم، به زمانی که تبلیغات تلویزیونی بسیار پررونق بود. • اکثر ...

زمانی که لازم است نقاط ضعف و قوت وب‌سایت شما تعیین شود

زمانی که لازم است نقاط ضعف و قوت وب‌سایت شما تعیین شود

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

همه ما از اهمیت آنالیز وب‌سایت خود آگاهی داریم و متوجه شده‌ایم که بهبود آن چه قدر در موفقیت وب‌سایت ما تاثیر مثبت می‌گذارد. به همین خاطر خیلی از کمپانی‌های در حال توسعه ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در