دیجیتال مارکتینگ

چرا برخی ایده ها می‌میرند و برخی جاودانه می‌شوند؟

چرا برخی ایده ها می‌میرند و برخی جاودانه می‌شوند؟

استراتژی دیجیتال - ۱۳ دی ۱۳۹۴

حتی بعد از خرید کتاب “MADE TO STICK” فکر می‎کردم این کتاب می خواهد به ما بگوید، چه سوژه‌هایی ماندگارمی‌شوند. یا به نوعی ما را راهنمایی کند که سراغ چه موضوعاتی برای ایده ...

بازاریابی دیجیتال چیست ؟ + اینفوگرافیک

بازاریابی دیجیتال چیست ؟ + اینفوگرافیک

دیجیتال مارکتینگ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

در حالی که اکثر افراد سنتی در زمینه بازاریابی، همچنان  برای رشد کسب‌وکارها به روش‌های قدیمی خود بسنده می‌کنند، روش‌های دیگری هم وجود دارد که بواسطه یک سری تکنولوژی و رسانه، می‌توانید به ...

صدا…دوربین…سوشیال‌مدیا!

صدا…دوربین…سوشیال‌مدیا!

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۸ آذر ۱۳۹۴

امروزه طرفداران فیلم‌ها چیزی بیش از تجربه 2 ساعت فیلم دیدن در سینما را می‌خواهند و  با ظهور رسانه‌های اجتماعی، جای تعجب نیست که شرکت‌های توزیع فیلم، استراتژی‌های بازاریابی سنتی را رها کنند ...

چرا باید دوباره در مورد استراتژی دیجیتال فکر کنید؟

چرا باید دوباره در مورد استراتژی دیجیتال فکر کنید؟

استراتژی دیجیتال - ۷ آذر ۱۳۹۴

همه ما تعریف متفاوتی از استراتژی دیجیتال برای خود داریم که جمع‌بندی آنها به جمله زیر ختم می‌گردد:" به پروسه تعیین مخاطب هدف، تکنولوژی‌های بازاریابی، کانال‌ها و پیام‌های بازاریابی در فضای آنلاین، دیجیتال استراتژی ...

چگونه به واسطه تیم فروش خود، مخاطبتان را شناسایی کنید

چگونه به واسطه تیم فروش خود، مخاطبتان را شناسایی کنید

استراتژی دیجیتال - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

یکی از دغدغه‌های همه کسانی که صاحب یک کمپانی هستند، این است که چگونه مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و برای آنها استراتژی تعریف کنند. زیرا بدون شناسایی مخاطب هدف، به کل ...

موقعیت مکانی در برابر هشتگ‌ها وکلمات کلیدی

موقعیت مکانی در برابر هشتگ‌ها وکلمات کلیدی

استراتژی دیجیتال - ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

تا حالا برای شما پیش آمده که حضور در یک رویداد مهم را از دست داده باشید و بخواهید آن را از طریق فضای آنلاین دنبال کنید؟مطمئنا افرادی که با تکنولوژی و شبکه‌های ...

اینفوگرافیک: نگاهی به رفتار مخاطبان در پلت‌فورم‌های مختلف

اینفوگرافیک: نگاهی به رفتار مخاطبان در پلت‌فورم‌های مختلف

دیجیتال مارکتینگ - ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

با روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند و محبوب شدن آنها و در کنار اینکه توجه مردم به تلویزیون کاهش یافته، لازم دیدیم یک اینفوگرافیک منتشر کنیم که درک بهتری از وضعیت کنونی استفاده ...

تهران لرزید #زلزله ۴.۶ ریشتر به مرکزیت فیروزکوه

تهران لرزید #زلزله ۴.۶ ریشتر به مرکزیت فیروزکوه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۴ شهریور ۱۳۹۴

چه چیزی باعث می‌شود که با هشتگ بالا شروع به جستجو کنید؟ این همان استراتژی استفاده از هشتگ است که در اینجا می خواهیم به آن بپردازیم. در مطلب قبلی با عنوان هشتگ ...

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ شهریور ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد در مورد اهدافی که می‌توانیم در گوگل آنالیتیکس تعیین کنیم صحبت کردیم. یکی از این اهداف (Goals)، کلیک روی URL به حساب می‌آمد. چنین هدفی (Goal) برای ...