dorado

یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۴ اسفند ۱۳۹۴

دورادو، برندی است که جدیدا پا به عرصه کسب و کارهای آنلاین ایران گذاشته است، کار دورادو آنالیز رستورانها و نشون دادن بهترین رستوران ها به شماست.
در کمپینی که دورادو در اینتورک آغاز کرده، سعی داشته تا پیام خود را خیلی واضح و صریح به مخاطبانش انتقال دهد و در این راه از ایده ی جالبی که در ادامه در بنرها مشاهده میکنید بهره برده است.
65289702365592355220
68986740924439344399
84631973116753682699
58227193688824942810
63494547670986651481
یکی از نکات مثبت به کار گرفته شده در این کمپین، استفاده ی مناسب از ابزارهای گرافیکی است، همانطور که احتمالا میدانید، مغز انسان داده های بصری را بیشتر و بهتر از داده های متنی تشخیص میدهد و درگیر ان می‌شود. (کلاس درس دانشگاه را به یاد آورید 🙂 )
دورادو نیز این نکته را فراموش نکرده و در کمپین خود از حداکثر المان های بصری استفاده کرده است، شاید بتوان گفت که در نگاه اول افراد تصمیم میگیرند تا تمام آنچه میدانند را در بنر جای بدهند ولی همانطور که ملاحظه میکنید، با کمی خلاقیت میشود عملکرد و اثربخشی کمپین را بهبود داد.
در ادامه حتما به شما پیشنهاد میکنیم که صفحه ی فرود این کمپین را از اینجا، نیز مشاهده کنید تا با استفاده از حداکثر المان های بصری بیشتر آشنا شوید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

23 دیدگاه در رابطه با “یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام
  1. فید بک : یک نمونه از یک روش جذاب در انتقال پیام | پرتال روزنه نور

  2. زیبا
    اسفند ۴, ۱۳۹۴ — ۶:۲۸ ق.ظ

    مطلب بسیار جالب و ارزنده ای بود.

  3. وبگردان
    اسفند ۴, ۱۳۹۴ — ۱۱:۲۱ ق.ظ

    سلام
    مطالبتون عالیه
    من همشون رو دنبال می کنم
    موفق باشید

  4. محمد کریمی
    اسفند ۴, ۱۳۹۴ — ۳:۴۱ ب.ظ

    باریکلا تو شرکتهای ایرانی از این موارد کمتر دیده میشه
    مرسی از شما که از این قبیل موارد آموزنده رو پوشش میدید

  5. سپیده
    اسفند ۴, ۱۳۹۴ — ۶:۲۴ ب.ظ

    مرسی، روش جذابی بود?

  6. سلمان
    اسفند ۵, ۱۳۹۴ — ۷:۳۵ ق.ظ

    یک تصویر خوب، هزار حرف نگفته رو منتقل میکنه.
    آفرین

  7. هاتف
    اسفند ۷, ۱۳۹۴ — ۷:۱۷ ق.ظ

    لطفا در مورد المان های صفحه فرود هم توضیح بیشتر بدید.
    دکمه های شبکه های اجتماعی و . . .
    بسیار سپاسگذارم

  8. علی باور
    اسفند ۸, ۱۳۹۴ — ۷:۵۷ ق.ظ

    ایده جالب بود

  9. نیکی خردمند
    اسفند ۸, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۶ ب.ظ

    پیام قوی
    ارائه عالی
    بررسی این کمپین هم به موقع بود
    موفق باشید

  10. میلاد صفایی
    اسفند ۸, ۱۳۹۴ — ۹:۴۷ ب.ظ

    به نکته ی خیلی جذابی اشاره کردید، ممنونم

  11. مهدی
    اسفند ۹, ۱۳۹۴ — ۹:۲۹ ق.ظ

    مطلب خوبی بود
    ولی مثل اینکه این وب سایت (دورادو) درباره حسابداریه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !