dorsa-campaign

نگاهی به کمپین‌های آنلاین و آفلاین چرم درسا

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

احتمالا با برند درسا آشنا هستید، برندی که بیش از ۲۰ سال هست که در ایران در بالاترین سطح کیفیت و زیبایی محصولات خودش را به مردم عزیز ایران ارائه می‌دهد، محصولاتی از قبیل جواهراتی زیبا از جنس طلا و محصولات چرمی با به روزترین طراحی‌های دنیا، به جرات میتوان برند درسا را لوکس‌ترین برند موجود در زمینه محصولات چرمی دانست، برندی معتبر، با تجریه، ایده آل گرا و البته ایرانی. اخیرا به مناسبت فرا رسیدن فصل زمستان، درسا تصمیم گرفت کمپینی را برای حراج محصولات خود راه اندازی کند، نام این کمپین “سرزمین سپید” است، درسا برای تبلیغات این کمپین از محیط آفلاین و بیلبوردها استفاده کرد و همزمان، با همکاری تیم ای‎نتورک تبلیغات اینترنتی خود را نیز راه اندازی کرد.
ایده ی بسیار جالبی هست که یک برند در کنار حضور گسترده در محیط یک شهر، در اینترنت نیز از خودش فعالییت نشان دهد، طبق آخرین آمار موجود حدود ۶۵ درصد افراد مسافر در ماشین ها، دیدشان به گوشیهای موبایل خود است تا به بیلبوردها، از طرفی هم نمیتوان نرخ نفوذ تبلیغات محیطی را نیز در نظر نگرفت، بنابراین نتیجه این میشود که در بهترین حالت، یک برند باید بتواند از هر دو محیط آفلاین و آنلاین استفاده کند، امری که برند درسا به خوبی آن را به اجرا گذاشت.
در ادامه توجه شما را به نکاتی از این کمپین جامع جلب میکنیم:
۱- یکی از مهمترین نکات موجود، موضوع همخوانی طراحی های صورت گرفته بر روی بنرها و بیلبوردها میباشد، موردی که میتوانید در تصاویر زیر به خوبی آن را درک کنید:

بیلبورد تبلیغاتی:

490x1120-final2

بنر تبلیغاتی:

600x300

لینک لندینگ پیج: www.dorsa.net/sale

 

۲- نکته ی مهم دیگر، همخوانی ادبیات و لحن آگهی های کمپین آنلاین و آفلاین میباشد که با کار تیمی دو شرکت ای‎نتورک و درسا، این کار د رعمل به خوبی پیاده سازی شد.
۳- درسا در انتخاب مناطقی که بیلبورد در آنها نمایش پیدا میکرد، بسیار دقیق عمل کرده و مناطق هدف خود را انتخاب کرده بود، همزمان در پلتفرم ای‎نتورک نیز با استفاده از دسته بندی سایتهای نمایش دهنده از نظر کیفیت و محتوا، این موضوع اعمال شد و سایتهای منتخب برای این برند مورد هدفگیری قرار گرفت، در ارتباط با همین موضوع به عکسهای زیر توجه کنید:

 

جایگاه های هدفمند برای بیلبورد:

عکس اول واقع در خیابان نلسون ماندلا(جردن) میباشد و عکس دوم نیز در بزرگراه مدرس

_news_7998

FullSizeRender-1900x700_c

جایگاه های هدفمند در اینترنت:

در پلتفرم ای‎نتورک، بهترین سایتهای نمایش دهنده برای این کمپین مورد استفاده قرار گرفت.

2

1

 

همواره رسانه های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد، اینترنت، مجلات، رسانه های محیطی، رویدادها و …. که برای هر کدام مزایا و معایب مشخصی تعریف میشود، شما میتوانید با توجه به اهداف خود بهترین و مناسبترین رسانه را انتخاب کرده و با بودجه بندی مناسب، کمپین موفقی را طراحی کنید.
میتوان گفت مشورت با کارشناسان متخصص هر رسانه تبلیغات، میتواند کلید موفقیت کمپین شما باشد، این نکته را نیز در نظر بگیرید که مردم اخیرا وقت بیشتری را در اینترنت صرف میکنند نسبت به دیدن تلویزیون، خواندن روزنامه و مجلات و …..
بنابراین از این موضوع مطمئن شوید که به تمام ظرفیت های موجود در اینترنت پی برده‌اید و این قابلیت را دارید که از خود فعالیت خوبی در این رسانه با وسیع نشان دهید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “نگاهی به کمپین‌های آنلاین و آفلاین چرم درسا
  1. فید بک : نگاهی به کمپین‌های آنلاین و آفلاین چرم درسا | پرتال روزنه نور

  2. عظیم
    اسفند ۱۹, ۱۳۹۴ — ۴:۰۴ ب.ظ

    واقعا این کمپین جای تعریف کردن داره ؟!!!
    بزرگترین صاحب نظر ها در زمینه تبلیغات از روز اول این کمپین رو نا موفق میدونستن و جالبه که حتی تیم بازاریابی درسا هم به عدم نتیجه دلخواه در این کمپین اعتراف کردن ، بعد شما چون خودتون توی اجراش شریک بودین ازش تعریف می کنین ؟!!!!! جالبه واقعا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !