20150713164812-economy-profit-saving-millennial

همه چیز درباره اجرای همزمان کمپین‌های آنلاین و آفلاین

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۸ آبان ۱۳۹۵

یک‌شنبه هفته گذشته، مطلبی در رابطه با پیشبرد همزمان کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین آوردیم که ویدیویی در آن ضمیمه شده بود. در ویدیو مربوط به این رویکرد موثر تبلیغاتی، آمار و ارقامی مطرح شده است که هر مدیر مارکتینگی را در مورد تصمیم‌گیری درست در مورد کمپین‌های تبلیغاتی‌شان، قانع می‌کند. در همین راستا، مطالبی در بلاگ‌اد منتشر کرده‌ایم که در ادامه به خلاصه‌ای از آنها می‌پردازیم:

مطلب اول: چرا تبلیغات آنلاین تکمیل‌کننده هستند؟

بازاریابانی که به تبلیغات سنتی معتقد هستند، همیشه با این سوال روبرو‌اند که چرا تبلیغات آنلاین به آنها کمک می‌کند که در تبلیغات کسب‌وکار مورد نظر خود، عملکرد بهتری داشته باشند. در این مطلب خیلی مفصل به این موضوع پرداخته شده است.

مطلب دوم: بررسی رموز موفقیت رالف لارن در کمپین‌های چند کاناله

همیشه اطلاعات و یک سری اعداد حاصل از تحقیفات، ما را قانع نمی‌کنند. به همین دلیل، در مطلبی از بلاگ‌اَد سراغ تجربه بسیار موفق یکی از مشهورترین خانه‌های مد ایالات متحده رفتیم و چندین کمپین تبلیغاتی آن را به صورت اجمالی بررسی کردیم.

مطلب سوم: خرید حضوری و ارتباط آن با تبلیغات آنلاین

تحقیقاتی که توسط مدرسه کسب‌وکار هاروارد صورت می‌گیرند، همیشه مورد توجه افراد علاقمند به کسب‌وکارها قرار گرفته‌اند. در این مطلب، یک تحقیق مربوط به این مرجع ارزشمند را بازگو کرده‌ایم که برای شما هم الهام‌بخش خواهد بود.

harvard-business-school-library-750x450>

مطلب چهار: چگونه گوگل پلی به یک رشد چشمگیر دست یافت؟

در این مطلب، سراغ یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی گوگل رفتیم که پس از عرضه اپلیکیشن فروشگاه گوگل پلی اجرا شد. درنظر داشته باشید که بررسی کمپین آفلاین مرتبط با این کمپین تبلیغاتی آنلاین، در بالای‌خط منتشر شده است.

مطلب پنجم: ابزارهایی برای بازاریابی آنلاین که نیازشان دارید

ابزارهایی هستند که در هر لحظه از بازاریابی آنلاین، همراه کسب‌وکار شما هستند و کمک می‌کنند که بهترین بازخورد ممکن را از راهکارهای آنلاین بگیرید. در مطلب شنبه این هفته‌ی بلاگ‌اد، روی معرفی این ابزارها تمرکز کردیم که حتما برای کسب‌‌وکار شما هم مفید تلقی می‌شوند.

ما در همین جا، منتظر نظرات شما درباره پیشبرد کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین هستیم و شما هم می‌توانید در این رابطه، مطالبی به عنوان نویسنده مهمان منتشر کنید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !