lg-advertising-campaign

منحصر به فردی در همه جای کمپین جدید ال‌جی

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

از قدیم تا به امروز، کمپانی ال‌جی در زمینه نمایشگر‌های کامپیوترهای شخصی به خوبی عمل کرده و همواره توانسته محصولاتی عرضه کند که هر کدام در زمان خود، یک ویژگی منحصر به فرد داشته‌اند. این کمپانی اخیرا محصولی جدید از سری نمایشگرهای خود عرضه کرده که از قاعده عنوان شده مستثنا نیست و مادیران که نمایندگی رسمی مانیتورهای ال‌جی است، برای این محصول یک کمپین تبلیغاتی اجرا کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

 

۲۵UM65-P یک مانیتور IPS با صفحه نمایش ۲۵ اینچ است که فوق عریض به حساب می‌آید. این مانیتور از ویژگی‌های بسیار مفید و کارآمدی چون قابلیت نمایش چند پنجره به‌صورت همزمان، نمایش دو تصویر همزمان از دو ورودی مجزا و خیلی موارد دیگر بهره می‌برد. نمایش دو تصویر همزمان، دقیقا همان ویژگی منحصر به فرد این محصول است که حاصل صفحه نمایش فوق عریض این محصول محسوب می‌گردد.

 

طراح بنر این کمپین تبلیغاتی برای اینکه به درستی این محصول را معرفی کند، دقیقا روی همین ویژگی منحصر به فرد این نمایشگر دست گذاشته و هر فردی با دیدن بنر، متوجه می‌شود که با چه محصول جدید و بروزی روبه‌رو است. از سوی دیگر فریم‌ها به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و فردی که بنر را مشاهده می‌کند به راحتی می‌تواند آن را درک کند.

 

300x250 (1)

 

از آنجایی که ال‌جی تصمیم داشته که مستقیما مخاطب هدفش را وارد مرحله خرید این نمایشگر حرفه‌ای کند، صفحه فرود به جایی برای آن انتخاب کرده. پس از کلیک کردن بر بنر مستقیما وارد صفحه این محصول در فروشگاه آنلاین دیجی کالا می‌شوید و مستقیما می‌توانید هم بررسی این محصول را اشاره کرده و سپس آن را خریداری کنید.

 

می‌توان گفت که طراح کمپین بسیار حساب شده این مخاطب را به سمت فروش برده و می‌دانسته که چه پروسه‌ای لازم است تا فرد به مرحله فروش نزدیک شود. در صورتی که فردی که کمپین را اجرا کرده، می‌توانست فرد را وارد یک صفحه فرود پر از اطلاعات ببرد که در آخر هم ممکن بود مخاطب چندان به خرید حضوری آن علاقه نشان ندهد.

 

هدف چنین کمپین‌هایی مشخصا فروش است و کاملا معلوم است که برندی چون ال‌جی نیاز به برندینگ ندارد.

 

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “منحصر به فردی در همه جای کمپین جدید ال‌جی
  1. سید محمد هاشمی . بوچیل
    آبان ۱۸, ۱۳۹۴ — ۵:۰۴ ق.ظ

    سلام.
    بنظر من با این بنر به وقت کاربر هم احترام گذاشتن. بنر شلوغ و خسته کننده ای نیست. ساده ، اما مفید و کارآمد

  2. negar
    شهریور ۱۵, ۱۳۹۵ — ۳:۲۲ ب.ظ

    خداییش این شرکتهای بزرگ مخشون کارمیکنه که به اینجا میرسن

  3. فید بک : آنلاین خبر – گذاشتن دو بنر کنار هم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !