banner-advertising-benefits

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

تبلیغات آنلاین - نویسنده : فرید اسدی - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

یکی از روش‌های مطرح تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری است که تا به امروز اثرگذاری خوبی هم روی کسب‌وکارها داشته و با توجه به امکاناتی که در این سرویس ارائه می‌شود، کسب‌وکارها را به اهدافی که دارند نیز نزدیک می‌کند. در ادامه به ۵ مزیتی می‌پردازیم که تبلیغات بنری برای کسب‌وکارها به همراه دارند؛ حتی برای کسب‌وکار شما:

۱. چرخه برندسازی شما را کامل می‌کند

تبلیغات بنری آنلاین نمی‌تواند یک جایگزین تمام و کمال برای راهکارهای سنتی تبلیغاتی‌ای باشند که توسط کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و در حقیقت با امکاناتی که ارائه می‌دهند، کمک می‌کنند تا اثرگذاری آن راهکارهای سنتی چند برابر شود.

در مورد هم‌سو بودن تبلیغات آنلاین و روش‌های سنتی بیشتر مطالعه کنید:

چگونه تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم باعث تاثیرگذاری بیشتر می‌شوند؟ + ویدیو

تبلیغات بنری با امکاناتی که به شکل هدفمندی‌ها در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد، به آنها کمک می‌کند تا افرادی که تا حدی اطلاعاتی درباره آنها از طریق تبلیغات سنتی بدست آورده‌اند نیز آگاهی بیشتری پیدا کنند. همین مورد سبب می‌شود تا کسب‌وکاری که از هر دو راهکار استفاده کرده، مخاطبان بشتری و آگاه‌تری را بیابد.

۲. مدیریت بودجه تبلیغاتی

هزینه کم تبلیغات بنری نسبت به راهکارهای تبلیغات سنتی، سبب شده تا آگهی‌دهندگان راحت‌تر بتوانند بودجه خود را مدیریت کنند. این مورد نه تنها مزیتی برای کسب‌‌وکارهای بزرگ به حساب می‌آید، بلکه برای کسب‌وکارهای نوپایی که هزینه کمی برای تبلیغات دارند نیز بسیار مناسب است و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند با حداقل‌ها تبلیغات خود را آغاز کنند.

۳. بدست آوردن بازار به کمک هدفگیری مجدد

هدفگیری مجدد به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا بتوانند مشتری‌های بالقوه خود را به بالفعل تبدیل کنند. رسیدن به این هدف با بازگرداندن افراد به وب‌سایت‌هایی که قبلا از آنها بازدید کرده‌اند بوسیله هدفگیری مجدد رخ می‌دهد.

بیشتر در مورد مزایای هدفگیری مجدد بخوانید:

۷ دلیل برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد

۴. هدفمندی جغرافیایی

هدفمندی جغرافیایی که معمولا توسط سرویس‌های تبلیغات بنری ارائه می‌شود، برای اکثر کسب‌وکارها مفید هستند؛ بخصوص برای کسب‌وکارهایی که فقط در استانی خاص به ارائه خدمات و فروش محصولات خود می‌پردازند و می‌خواهند که در جهت مدیریت بودجه تبلیغاتی خود، تبلیغات خود را فقط در استانی خاص نمایش دهند.

۵. نمایش تبلیغات در بسیاری از وب‌سایت‌های مرتبط

تبلیغات بنری انواع متفاوتی دارد؛  تبلیغات ثابت، تبلیغات کلیکی و تبلیغات به روش CPM که در دور روش آخر، آگهی‌دهنده می‌تواند تبلیغات خود را نه تنها در یک وب‌سایت، بلکه آنها را در بسیاری از وب‌سایت‌های مرتبط با کسب‌وکارش نمایش دهد که این امکان در تبلیغات ثابت امکان‌پذیر نیست و آگهی‌دهند فقط می‌تواند بنر خود را در یک وب‌سایت قرار دهد که معمولا هزینه بسیار بالایی هم دارد.

آیا با مزیتی در استفاده از تبلیغات کلیکی روبرو شده‌اید که قبلا با آن روبرو نشده‌اید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما
  1. حسن
    مرداد ۱۰, ۱۳۹۶ — ۱۱:۴۹ ق٫ظ

    واقعا مطلب مفیدی بود ممنون

  2. فید بک : ۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

  3. فید بک : ۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی | پرتال تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !