pr-2

۵ نقل‌قول در مورد روابط عمومی

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

فارغ از تعداد کارمندان و تخصص کسب‌وکارها، همه آنها لازم دارند که موفقیت و رشد خود را به اطلاع همه برسانند. دقیقا همین مورد است که سبب شهرت آنها خواهد شد و باعث می‌شود که موقعیت‌های بهتری برای آنها ایجاد گردد. روابط عمومی (به انگلیسی: Public Relations) به شما کمک می‌کند تا این شهرت را بدست آورید و شامل هر آنچه است که در مورد شما گفته می‌شود و در همه جا منتشر می‌گردد. تنها روابط قوی شما، با رسانه‌ها سبب می‌شود که در این مسیر موفق عمل کنید و باید درنظر داشته باشید که همیشه حقیقت را بازگو کنید تا همه چیز عالی پیش رود. در ادامه این مطلب، سراغ نقل‌قول‌هایی در مورد روابط عمومی می‌رویم که حتما برای شما جالب خواهند بود:

 

– “اگر فقط یک دلار از سرمایه من باقی بمونه، اونو صرف روابط عمومی می‌کنم.” – بیل گیتس (موسس کمپانی مایکروسافت)

 

– “امروزه، کسب‌وکارها در وضعیتی قرار دارند که باید تعداد افراد متخصص در زمینه آنالیز و برنامه‌ریزی روابط عمومی افزایش پیدا کند.” – پُل هولمز (مدیر عامل گروه هولمز)

 

– “تبلیغات برای این بوجود اومده که بواسطش، بگین که کمپانی قدتمندی هستین و در مقابلش، روابط عمومی فرصتیه که افراد دیگه، در مورد خوب بودن شما صحبت کنن.” – جین لوییز گًسی (موسس BeOS)

be-os

جین لوییز گسی

– “روابط عمومی یعنی تولید محتوا و مدیریت روابط در هر فرمتی که امکان‌پذیر باشه.” – لُرد هدینگتون (مدیر عامل Huntsworth PLC)

 

– “۲۰ سال زمان میبره که بخواین به شهرت دست پیدا کنین و دقیقا ۵ دقیقه لازمه که شهرتتون رو از بین ببرین.” – وارن بافت (متخصص در زمینه کسب‌وکارها)

 

فراموش نکنید که هفته آینده هم نقل‌قول‌هایی منتشر می‌کنیم که حتما برای شما مفید خواهند بود.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “۵ نقل‌قول در مورد روابط عمومی
  1. محمد
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ — ۸:۴۹ ب.ظ

    اینکه کسی مثل بیل گیتس در مورد روابط عمومی چنین حرفی میزنه پس باید خیلی جدی تر گرفتش . البته روابط عمومی چیزیه که خیلی زیادی در بین سازمانها و شرکت های ایرانی جا نداره و یه جورایی فقط دکوره.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !