fobs-conf-register

حضور بزرگان کسب‌وکار اینترنتی در اولین همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران

گوناگون - نویسنده : علیرضا حسینی - ارسال شده در

اولین همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران ، پنجشنبه ۲۲ تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۹ در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود

همایش آینده کسب‌وکارهای نوپا، یک رویداد یک روزه است که در آن پیشتازان صنعت استارتاپ از تکنولوژی‌های روز دنیا در این حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) در جهان، و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.

این همایش سخنرانان بسیاری دارد که عبارتند از:

شایان شلیله بنیان‌گذار شرکت تبلیغاتی ای‌نتورک با موضوع هم‌بنیان‌گذار در کسب‌وکارهای نوپا

نازنین دانشور مدیرعامل وبسایت تخفیفان با موضوع آینده‌ی کسب‌وکارهای نوپای ایرانی

کتایون سپهری مدیرعامل شتاب‌دهنده‌ی منش با موضوع کسب‌وکارهایی که در آینده نخواهد بود

محمد زاغری معاون شرکت سرمایه‌گذاری روشن با موضوع حال و آینده سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوپا

علی حاج محمدی بنیان‌گذار همیار وردپرس با موضوع راز موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی نوپا

مهدی علی‌پور سخاوی با موضوع نقشه موفقیت یک استارتاپ، الگویی بومی از سیلیکون ولی

مجید حسینی بنیان‌گذار و مدیر وبسایت علی‌بابا با موضوع آینده کسب و کارهای گردش‌گری در ایران

سهیل شهیدی مدیر هلدینگ ستاره سهیل و بنیان‌گذار Payment24 با موضوع آینده سیستم‌های پرداخت و ارزهای رمزپایه مثل بیت‌کوین

برهان مجیدی بنیان‌گذار مدرسه استانداردهای کسب‌وکارهای نوپای ایران با موضوع استانداردهای کسب‌وکارهای نوپا در ایران و جهان

یک روز آموزش به همراه کسب تجربه و ترفندهای شروع کسب‌وکار نوپا را با کارشناسان، مدیران، شتابدهنده‌ها، سرمایه‌گذاران، دولتی‌ها، خصوصی‌ها، ایده‌پردازان، استارتاپ‌ها، کارآفرینان، بنیانگذاران کسب‌وکارهای نوپا، باتجربه‌ها، در این همایش تجربه کنید.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط به وبسایت همایش بزرگ آینده کسب‌وکارهای نوپا در ایران مراجعه نمایید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در