instagram-stories

۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

یکی از ایده‌هایی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت اجرا شد و توانست خیلی توسط مخاطبان این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار بگیرد، این بود که پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط کاربران پس از ۲۴ ساعت پاک می‌شدند. شبکه اجتماعی اینستاگرام، دقیقا از این ایده استفاده کرد و تصمیم گرفت که در روز دوم اوت سال میلادی جاری، امکانی به نام Story اضافه کند و جالب اینجا بود که استراتژی آن را خیلی متفاوت جلوه داد و گفت که این بخش برای این بوجود آمده که افراد، داستان زندگی روزمره خود را بازگو کنند. در ادامه به پنج ایده می‌پردازیم که بواسطه آنها، کسب‌وکارها می‌توانند Story اینستاگرام خوبی برای کسب‌وکار خود خلق کنند:

– محتوای پشت صحنه‌ای:

Story فرصت خوبی است تا ویدیوها و عکس‌های پشت صحنه کسب‌وکار خود را در اینستاگرام منتشر کنید که عموما موارد خنده داری در آنها وجود دارد. زیرا این بخش، بیشتر روی سرگرم کردن مخاطب تمرکز دارد. اگر پشت صحنه منتشر شده در مورد یکی از کمپین‌های شما باشد، نه تنها سبب ساخت ارتباطات قوی‌تری با مخاطب می‌شود بلکه باعث افزایش تعامل با کمپین شما خواهد شد.

– مستقیما کمپین خود را در معرض دید قرار دهید:

شما می‌توانید به کمک انتشار یک Story اینستاگرام در حساب کاربری خود، اطلاعاتی در مورد آخرین کمپین کسب‌وکارتان منتشر کنید. حتی این پست می‌تواند یک اعلامیه ساده تخفیف باشد که برای کمپین شما در نظر گرفته شده است.

 

*** نکته: با لمس صفحه نمایش در بخش Story به سمت پایین، می‌توانید عکس‌های ۲۴ ساعت پیش خود را در این بخش منتشر کنید.

choose-photo-video-to-upload

– اطلاعات جانبی:

اطلاعات جانبی کسب‌وکار شما برای افراد جذاب هستند و به همین دلیل می‌توانید اعلام کنید که در Story خود، چنین محتواهایی را قرار می‌دهید. این اطلاعات جانبی، می‌توانند امکانات جدید کمپانی شما باشند یا حتی محصولاتی که اولویتشان برای شما کمتر است. همیشه توجه داشته باشید که اعلام اینکه شما در Story این کار را انجام می‌دهید واجب است. زیرا سبب افزایش تعداد Follower ها خواهد شد.

– محتواهای اضافی:

همه دنبال محتواهای بیشتری از شما هستند. Story اینستاگرام به شما این امکان را داده تا بتوانید همه باقی‌مانده محتواهای خود را منتشر کنید و حتی با ابزارهای موجود در آن، ظاهری سرگرم‌کننده به آنها اضافه کنید.

در Story اینستاگرام ، می‌توانید از هر محتوای تولید شده استفاده کنید و از طرفی فراموش نکنید که از نوشته‌ها استفاده کنید تا اطلاعات تکمیلی با مخاطبان شما در میان گذاشته شود.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام
  1. شراگیم
    مهر ۱۲, ۱۳۹۵ — ۱:۵۴ ب.ظ

    باتشکر از مقاله خوبتون

  2. امین
    مهر ۱۴, ۱۳۹۵ — ۹:۵۱ ق.ظ

    ممنون از مطلب خوب شما.

  3. فید بک : نگاهی به آمار و ارقام Story، پس از دو ماه | پرتال تبلیغاتی کشور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !