nu

تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test)

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

یکی از بزرگترین اهداف کسب‌وکارهای آنلاین از تبلیغات، این است که بتوانند فروش خود را افزایش دهند. اما خیلی اوقات کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه می‌شود و کسب‌وکارها دلیل مشخصی برای آن پیدا نمی‌کنند. گاهی دلیل این اتفاق ناخوشایند در وب‌سایت یا صفحه فرود شما نهفته است و فقط کافیست که همه چیز را دوباره را چک کنید و ببینید واقعا مخاطب می‌تواند ارزش‌های مورد نظرش را پیدا کند یا خیر؟ در ادامه به بررسی نتایج یک A/B تست می‌پردازیم که میزان تاثیرگذاری یکی از ارزش‌های مهم، یعنی ارسال رایگان را نشان می‌دهد:

 

چالش: وب‌سایت NUFACE، یک کمپانی نسبتا شناخته شده در زمینه محصولات ضد فرسودگی پوست است که سعی کرده در فضای آنلاین قدمی برداشته و فروشش را از این طریق افزایش دهد. چالش این کمپانی اینجا بوده که کاربرانش به مرحله خرید نزدیک می‌شدند و ناگهان از خرید انصراف می‌دادند.

 

راهکار: برای اینکه در مخاطب انگیزه خرید ایجاد شود، NUFACE تصمیم گرفت که سفارش‌های بالای ۷۵ دلار مشتریانش را به صورت رایگان ارسال کند و این مهم را در وب‌سایت خود اعلام کند.

16c

نتیجه: پس از قرار گرفتن اعلامیه مربوط به ارسال رایگان سفارشات و سپری شدن حدود یک ماه، فروش آنلاین این کسب‌وکار ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد. از طرفی این برند متوجه شد که ارزش متوسط سفارشش، ۷.۳۲ درصد افزایش داشته است.

 

همیشه راهکاری برای انگیزه دادن به مخاطب هدف وجود دارد و فقط لازم است که بتوانید آنچه برای او ارزش بیشتری دارد را پیدا کرده و بواسطه آن، افراد را جذب کنید. شاید یک کوپن تخفیف انگیزه ایجاد کند و یا شاید همین ارسال رایگان محصول برای مخاطب ارزشی خاص داشته باشد.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test)
  1. فید بک : تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (تست) | پرتال روزنه نور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !