توییتر محدودیت توییت ۱۴۰ کاراکتر را به ۲۸۰ کاراکتر تغییر داد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : آزاد بهرامی - ارسال شده در

از امروز برای گروهی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به صورت آزمایشی محدودیت تعداد ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر تغییر کرد و کاربران می توانند توییت‌های بلندتری ارسال کنند.

این شبکه اجتماعی در وبلاگش نوشت که این محدودیت در حال حاضر “یک سرخوردگی” برای کاربران بوجود می آورد.

آلیزا روزن مدیر محصولات توییتر نوشت: “سعی دارید افکارتان را در یک توییت جا دهید – همه ما این تجربه اعصاب خرد کن را پشت سر گذاشته‌ایم.”

رشد توییتر در حال حاضر بسیار آهسته شده است و این کار می تواند جذابیتی برای برخی کاربران بوجود بیاورد و باعث رشد توییتر شود.

آلیزا روزن همچنین افزود که تمامی زبان‌های رایج دنیا در این فرایند آزمایشی قرار ندارند و آنهایی که پیام‌هایشان را به یکی از زبان های ژاپنی، چینی و کره‌ای ارسال می‌کنند این بروزرسانی را دریافت نخواهند کرد.

جک دورسی با یک توییت ۲۸۰ کاراکتری، از افزایش تعداد کاراکترهای یک توییت از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر به طور آزمایشی خبر داد:

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

آزاد بهرامی

پنج سال پیش با طراحی گرافیک فعالیتم رو توی حوزه وب شروع کردم و با علاقه ای که به طراحی داشتم تونستم با بیشتر برندهای مطرح کشور همکاری داشته باشم. اکنون با گذشت مدتی طولانی از طراحی کردن وارد حوزه راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و به اصطلاح استارت آپ ها شده ام. علاقه بسیار زیاد به شبکه های اجتماعی، فتوشاپ و ارتباط با آدم های جدیدی دارم. درحال حاضر هم بیشتر تمرکز خودم رو روی استارت آپ رونگار گذاشتم و مشغول به فعالیت هستم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در