autorun

نگاهی به نتایج حاصل از یک کمپین تبلیغات کلیکی طولانی‌مدت

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرهاد بهشتی - ۲۹ تیر ۱۳۹۴

بی‌شک در دنیای فناوری اطلاعات نام، برنامه‌هایی که برای ذخیره‌سازی اطلاعات طراحی شده اند به گوش شما هم برخورد کرده. Get Data یکی از نرم‌افزارها است که برای تبلیغات خود سوی تبلیغات کلیکی رفت و به خاطر یک سری اشتباهات توانست نتایج مورد انتظار خود را بدست آورد. از این رو تصمیم گرفت از کمپانی Sebo Marketing کمک گرفته و وضعیت تبلیغات کلیکی خود را بهتر کند.

 

تیم Sebo متوجه شدند که کمپین تبلیغاتی نرم‌افزار Get Data با مشکلات اساسی بسیاری روبه‌رو بوده و این شرکت می‌توانسته با توجه به رعایت اصول طراحی کمپین، وضعیت بهتری برای تبلیغات خود ایجاد کند.

 

برای نمونه یکی از مشکلات اساسی کمپین تبلیغاتی این شرکت در صفحه فرود آن بوده و در آن دکمه‌های فراخوانی وجود نداشته تا افراد وارد شده از طریق تبلیغات بتوانند بواسطه آن وارد مرحله خرید یا حتی صفحه دیگری از وب‌سایت Get Data بشوند.

 

دلیل اصلی نارضایتی Get Data از تبلیغات کلیکی این بود که برای آنها بازگشت سرمایه به جایی رخ نداده بود و بواسطه تغییرات صورت گرفته در کمپینشان، ۲۵۰% میزان بازگشت سرمایه برای Get Data افزایش یافت و این روند تا مدتی کوتاه حفظ شد تا میزان بازگشت سرمایه آنها به عددی خوب و قابل قبول رسید.

 

پس همواره کمپین‌های تبلیغاتی خود را چک و تست کنید و سعی کنید که قبل از از بین رفتن بودجه تبلیغاتیتان با گرفتن مشاوره، بهترین شرایط را برای برند خود رقم بزنید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرهاد بهشتی

از دوران مدرسه به حوزه‌ی طراحی تبلیغاتی علاقمند بودم و این علاقه منجر به این شد که وارد دنیای تبلیغات شوم. وسیع بودن تبلیغات آنلاین و همچنین چالش‌های کسب‌و‌کارهای نوپا در فضای وب برایم همیشه جذاب بوده. در این مدت تجربه‌های جالبی در مورد ایمیل مارکتینگ و تبلیغات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌ام.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !