call_to_action-20091029-181524

مدیریت جذب مشتری یا CAM چگونه صورت می گیرد؟

ارتباط با مشتری - نویسنده : حسین موسوی - ۲۴ تیر ۱۳۹۳

مدیریت جذب مشتری (Customer Acquisition Management) به مجموعه ای از روش ها و سیستم های هوشمند مدیریتی گفته می شود که بوسیله این مجموعه صاحبان کسب و کار ها می توانند یک دید مناسب از مشتریانشان اتخاذ کرده و بوسیله گزارش های دریافتی، تکنیک های مناسبی برای بازاریابی انتخاب کنند. در حقیقت مدیریت جذب مشتری پل ارتباطی میان تبلیغات و مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Mangement) است. این پل ارتباطی به صاحبان کسب و کار ها کمک می کند تا بتوانند به مشتری های مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.

مدیریت جذب مشتری شباهت بسیاری به مدیریت فرصت های فروش دارد. مواردی وجود دارند که در مدیریت فرصت های فروش نادیده گرفته می شوند. ولی در سیستم مدیریت جذب مشتری گزارش دهی ها باعث می شوند که دیگر شما آن موارد را از دست ندهید. چنین سیستمی میزان اثر بخشی روش تبلیغاتی شما را نشان می دهد. کسب و کار ها بوسیله این مجموعه می توانند دریابند که باید روی کدام روش تبلیغاتی تمرکز کنند و کدام روش برایشان ناکارامد است.

مجموعه مدیریت جذب مشتری می تواند همانند سیستم مدیریت فرصت های فروش یک محیط یک پارچه برای منظم سازی حجم زیادی داده که می توانند سوالات، تماس ها و ایمیل های مشتریان شما باشند، فراهم می آورد و همه کارشناسان فروش می توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

با استفاده از سیستم های مدیریت جذب مشتری، شما می توانید معیار های کلیدی خود در بازاریابی و تبلیغات را اتخاذ کنید. همچنین تصویر دقیق تری از ترافیک و آنچه که به مشتریان شما مرتبط است توسط این سیستم ها به شما ارائه می شوند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !