ikea-kitchen-campaign

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی آشپزخانه‌های آیکیا

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

همه افرادی که دنبال لوازم منزل با قیمت به صرفه و البته با کیفیت هستند، معمولا سراغ آیکیا می‌روند که سال‌هاست به عنوان بهترین تولیدکننده لوازم خانگی و مبلمان قاره اروپا مطرح شده است. آیکیا از کمپانی‌هایی است که توانسته نتایج خوبی از تبلیغات کلیکی بگیرد و به همین دلیل، همواره محصولات خود را از این طریق تبلیغ می‌کند و به اطلاع‌رسانی در مورد آنها می‌پردازد. در ادامه به یکی از کمپین‌های آیکیا می‌پردازیم که برای سیستم‌های آشپزخانه این برند طراحی و اجرا شده است:

چالش:

برند آیکیا در آخرین توسعه‌های خود، تولید سیستم‌های آشپزخانه را به محصولات قبلی خود افزود که البته خیلی از وسایل مربوط به این سری را قبلا تولید می‌کرد. به دلیل جدید بودن کل موضوع، لازم بود که به یک برندینگ وسیع بپردازد و به صورت جداگانه، این خط محصولات خود را برندسازی کند.

راهکار:

آیکیا تا به امروز ده‌ها کمپین تبلیغات کلیکی برای برندسازی محصولاتش طراحی و اجرا کرده و به همین دلیل است که همواره برای کمپین‌هایی که به منظور برندسازی محصولات هستند، سراغ تبلیغات کلیکی می‌رود. سیستم‌های آشپزخانه آیکیا هم پس از عرضه، نیاز به برندسازی داشتند و به همین دلیل بود که این برند دوباره سراغ تبلیغات کلیکی رفت.

این کمپین با شعار “یک آشپزخانه برای بهتر غذا خوردن” اجرا شد. این شعار کاملا با برندینگ آیکیا که بهبود و راحت‌سازی زندگی افراد تعریف شده است، همخوانی دارد و مشخص است که تمام محتوای مربوط به این کمپین هم بر اساس ارزش‌های این برند فراهم شده است.

دکمه فراخوان بنرهای تبلیغاتی این کمپین، افراد را تشویق می‌کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد این آشپزخانه‌ها بدست بیاورند و دقیقا در راستای برآورده کردن نیاز برندسازی آشپزخانه‌های آیکیا فراهم شده‌اند.

7fbc30226605ba9f587935f6ee40c034

2b171692633632612f96993a53ce8bf6

اگر شما طراح این کمپین تبلیغات کلیکی بودید، آیا ممکن بود که از این شعار بهره ببرید یا خیر؟ شعار مورد نظر شما برای این کمپین چیست؟

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !