۴ نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود

طراحی صفحه فرود - نویسنده : یوسف محمودی - ارسال شده در

محتوای صفحه‌فرود از عوامل مهمی است که می‌تواند در موفقیت کمپین تبلیغاتی و افزایش نرخ تبدیل تاثیر‌گذار باشد. نوع محتوا و کلماتی که در صفحه فرود بکار برده می‌شود، ارتباط مستقیم با رفتار و عملکرد کاربران دارد. در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

 آنچه که اضافه است را حذف کنید

در یک صفحه‌فرود، شلوغی و بی‌نظمی باعث عدم توجه و جذب مخاطب می‌گردد. بی‌نظمی بصری در ذهن مخاطبان شما شرایطی ایجاد می کند که فرد اصلا نتواند با آنچه که در صفحه وجود دارد، ارتباط برقرار کند.

بنابراین در طراحی صفحات فرود خود با دقت به این موضوع مهم رسیدگی کنید و سعی کنید صفحه فرود منظمی چه از لحاظ قرارگیری محتوا و چه انتخاب رنگ و المان‌های گرافیکی داشته باشید.

مقاله مرتبط:

از گرفتن اطلاعات بی مورد خودداری کنید

در حین طراحی فرم خرید و یا فرم عضویت، از قرار دادن فیلد‌های بیش از احد و اضافی پرهیز کنید. زیرا ممکن است کاربران به همین علت از ادامه مراحل خرید یا تکمیل فرم صرف نظر کنند. پس با توجه به نیازتان اطلاعات هر کاربر را دریافت کنید.

صفحه فرود

استفاده از متن واضح و شفاف در دکمه فراخوان

سعی کنید از کلماتی روشن برای دکمه‌های فراخوان استفاده کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کتاب را بصورت رایگان ارایه دهید به روشنی بنوسید “دریافت رایگان کتاب” و از کلماتی شبیه “دانلود”،”اشتراک” و “ارسال” استفاده نکنید.

انواع مختلفی از محتوا را آزمایش کنید

با توجه به گسترش اینترنت پرسرعت، ویدیو نیز جای خود را در کنار متن و عکس بازکرده است. بطور معمول بازدیدکنندگان یک صفحه فرود که در آن ویدیو قرار گرفته باشد زمان بیشتری را در صفحه سپری می‌کنند. اما به این توجه داشته باشید کیفیت در همه جا پادشاهی می‌کند و این مهم است که بتوانید ویدیویی با کیفیت بالا و استاندارد تهیه کنید.اگر بودجه کافی برای اینکار ندارید خودتان دست بکار شوید و با چند عکس از مراحل مختلف خرید محصول یا کار با سرویس یک ویدیو تهیه کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

یوسف محمودی

من در زمینه توسعه سمت کاربر وب (Front-end) و طراحی رابط کاربری (UI) فعال هستم. همیشه دنبال یادگیری چیز‌های جدید هستم و به ورزش، و بازی‌های ویدیوئی علاقه دارم

تبلیغات

۲ دیدگاه در رابطه با “۴ نکته مهم در رابطه با محتوای صفحات فرود
  1. مهدی مهدوی
    ۲۰ آبان ۱۳۹۶ — ۰۷:۳۷

    خیلی مطالب جالبی نوشتین استفاده کردم.
    ممنون از سایت خوبتون. ❤️

  2. عرفان رحیمی
    ۱۲ آذر ۱۳۹۶ — ۱۰:۳۷

    سلام و احترام:

    به نظر بنده مهمترین کار در افزایش بهره وری صفحات فرود ، A/B تست است .

    البته یک سری اصول اولیه را باید بدانیم اما تا زمانی که چیزی را تست نکنیم متوجه نیستیم که آیا این مورد دقیقا برای برند ما جواب می دهد یا اینکه خیر .

    پیروز و موفق باشید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در