چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید

طراحی صفحه فرود - نویسنده : یوسف محمودی - ارسال شده در

صفحات فرود، از مهمترین اجزای کمپین‌هاى تبلیغاتى بنرى به حساب مى‌آیند که اگر اصول طراحی استاندارد در آنها رعایت نشود ممکن است باعث شکست کمپین‌ شود. در این مطلب چهار سوال مطرح مى‌کنیم که با پرسیدن آنها از خود، مى توانید عملکرد بهترى را از صفحه فرودتان دریافت کنید.

هدف چیست؟

در دنیاى ایده آل کسب و کار شما یک مخاطب پس از برخورد با صفحه فرود شما، چه کارى انجام مى دهد؟ محصولى را خریدارى کرده؟ فرم ثبت نام را پر مى‌کند؟ یا اینکه به دنبال افزایش تعداد کاربران لیست اشتراک هستید؟ اولین قدم براى هر استراتژى، در نظر گرفتن هدف به حساب مى آید.

من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟

در حقیقت ما در اینجا سه سوال داریم:

  • من در برابر چه کسى به رقابت مى پردازم؟
  • آنها در چه چیزى موفق بوده اند؟
  • من چگونه مى توانم موفقیت آنها را کپى بردارى کنم؟

شما مى توانید مسیر موفق رقیبانتان را بررسى کرده و از آنها درس بگیرید. حتى گاهى اوقات تقلید به جا از آنها، باعث پیشرفت شما مى‌شود.

target-audience

٣. مخاطبان من چه کسانى هستند؟

شما باید بدانید که خواسته ها، آرمان ها و آرزوهاى آنها چیست؟ هر چه قدر بیشتر از مخاطبتان آگاهى پیدا کنید، بهتر مى توانید به رفع نیاز آنها بپردازید. بنابراین با تشخیص و در نظر گرفتن پرسونای کاربران تعامل بیشتری را با آنها خواهید داشت.

۴. چگونه وارد صفحه فرود من شده اند؟ 

شما مى توانید بر اساس محل رجوع مخاطب به صفحه فرودتان، محتواى موجود در آن را تغییر دهید. براى نمونه مراجعینى که از فیسبوک مى آیند، خیلى با افرادى که از طریق ایمیل هاى شما وارد صفحه فرودتان مى شوند، تفاوت دارند و باید به نوعى براى هر کدام به شخصى سازى صفحه فرود بپردازید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

یوسف محمودی

من در زمینه توسعه سمت کاربر وب (Front-end) و طراحی رابط کاربری (UI) فعال هستم. همیشه دنبال یادگیری چیز‌های جدید هستم و به ورزش، و بازی‌های ویدیوئی علاقه دارم

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چهار سوال مهم که باید قبل از طراحى صفحه فرود از خود بپرسید
  1. عرفان رحیمی
    ۱۲ آذر ۱۳۹۶ — ۱۰:۲۶

    سلام و احترام:

    صفحه فرود یا landing page از جمله مهم ترین و ضروری ترین اقداماتیست که یک وب مستر باید با نحوه پیاده سازی آن آشنا باشد.

    به تعبیری دیگر صفحه فرود آهنربای جذب علاقه مندان به سمت محصولات و خدمات و مطالب ما می باشد.

    تشکر از مطالب ارزشمندتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017