Inbound-Marketing-SEO-VS-Outbound-Traditional-Marketing15

بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی اینباند (اینفوگرافیک)

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ تیر ۱۳۹۴

اگر کمی درباره بازاریابی امروزی تحقیق کرده باشید، مطمئنا گوش شما با بازاریابی اینباند (Inbound Marketing) آشنا شده‌اید. بازاریابی اینباند یکی از مباحث بازاریابی است که حدود ۲۰ سال قبل به عنوان شیوه ای برای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارائه خدمات با کیفیت مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً استفاده کمی از آن شده است. مباحث بعدی که در زمینه بازاریابی اینباند انجام پذیرفت بیانگر این واقعیت هستند که این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع‌تری است.

 

یکی از ابزارهای بازاریابانی که در این حوزه به فعالیت می‌پردازند، شبکه‌های اجتماعی هستند که کمک می‌کنند راحت‌تر خود را به موقعیت فروش نشان دهند. در ادامه می‌توانید مختصری از تفاوت میان بازاریابی سنتی و اینباند را مشاهده کرده و دریابید که چرا این شیوه بازاریابی موثرتر است.

 

Inbound-Marketing-SEO-VS-Outbound-Traditional-Marketingp

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بازاریابی سنتی در برابر بازاریابی اینباند (اینفوگرافیک)

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !