توییتر برای چه کسانی است

اینفوگرافیک: چه‌کسانی باید برای کسب‌وکارشان از توییتر استفاده کنند؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : امی جمالیان - ۸ شهریور ۱۳۹۴

توییتر یکی از کانال‌های دیجیتال است که بیشتر کسب‌وکارها در دنیا از آن بهره‌مند می‌شوند. کوتاه بودن پیام در توییتر بیشتر از اینکه ممکن است فعالیت شما را محدود کند به درک بهتر کاربران کمک میکند زیرا به طور مستقیم پیام شما را به گوش دیگران می‌رساند.

جالب است بدانید که:

– ۵۳٪ از کسب‌وکارها در حوزه اطلاعات و ارتباطات بالاترین نرخ استفاده از بلاگ و میکروبلاگ را دارند.

– ۸۵٪ از بازاریابان B2Bاز توییتر برای گسترش فعالیتشان استفاده می‌کنند.

– ۵۰٪ از بازاریابان B2B توییتر را از موثرترین کانال‌ها در میان رسانه‌های اجتماعی می‌دانند.

 

Who-should-use-twitter

 

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

امی جمالیان

با اینکه یه دهه هفتادی هستم اما خیلی چیزها رو با دهه شصتی‌ها تجربه کردم. اولین بار تو دوران راهنمایی وارد دنیای وب شدم و یکی از بزرگترین دغدغه‌هام این بوده که بفهمم چی باعث می‌شه آدم‌‌ها بیشتر به سراغ وب سایت من بیان! کار من تولید محتواست و اینجا من براتون راجع به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی می‌نویسم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !