از بومرنگ تا لینک گذاشتن در Stories اینستاگرام

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۲۰ آبان ۱۳۹۵

اینستاگرام در روز گذشته، اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های جدید بخش Stories خود منتشر کرد که هر کدام از آنها می‌توانند روی مسیر فعالیت کسب‌وکارها در این بخش نیز تاثیر بسیار مثبتی بگذارند. در ادامه به معرفی این سه ویژگی می‎‌پردازیم که البته یکی از آنها به صورت آزمایشی در دست تعداد محدودی از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است:

– بومرنگ:

پای بومرنگ‌ها هم به Stories باز شد و از این به بعد همه کاربران این بخش اینستاگرام می‌توانند به صورت مستقیم و در خود اپلیکیشن اینستاگرام به ساخت بومرنگ‌های جذاب بپردازند. خاصیت این بومرنگ‌ها این هست که افراد و کسب‌وکارها می‌توانند عادی‌ترین رویدادهای روزمره را به یک محتوای جذاب و متفاوت تبدیل کنند.

tumblr_inline_ogdtzvesgy1svf3j7_540

برای ساخت بومرنگ در بخش Stories باید پس از فعال‌سازی دوربین گوشی هوشمند خود، حالت تصویر برداری که در پایین صفحه نمایش داده می‌شود را از حالت Normal به Boomerang تغییر دهید. به این منظور هم کافیست که انگشت خود را در پایین صفحه قرار داده و آن را به سمت چپ بکشید.

– عنوان کردن نام یک حساب کاربری:

افراد و کسب‌وکارهایی که به Stories علاقمند هستند، از این پس می‌توانند حساب کاربری افراد درون عکس یا ویدیو خود را روی هر Story عناون (Mention) کنند و بازدیدکنندگان هم می‌توانند اطلاعات حساب کاربری فردی که نامش عنوان شده را ببینند.

افراد یا کسب‌وکارهایی که نام حساب کاربری آنها در یک Story عنوان می‎‌شود، از طرف فرد مقابل پیغامی دریافت می‌کنند و به آنها مستقیما اطلاع‌رسانی می‎‌شود که حساب کاربری آنها در یک Story عنوان شده است.

– قرار دادن لینک در هر Story:

این امکان که فعلا به صورت آزمایشی و محدود فراهم شده است، به حساب‌های کاربری Verify شده این امکان را می‌دهد که بتوانند در هر Story خود یک لینک قرار دهند و افراد با کلیک بر دکمه فراخوان See More، وارد لینک مربوط به آن Story شوند.

tumblr_inline_ogdu0k36yw1svf3j7_540

استفاده از این امکان، فعلا به صورت محدود فراهم شده است و شاید در آینده برای همه حساب‌های کاربری ممکن شود.

کدام ویژگی Stories برای شما و کسب‌وکارتان در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر مفید خواهد بود؟

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

6 دیدگاه در رابطه با “از بومرنگ تا لینک گذاشتن در Stories اینستاگرام
  1. ترانه
    ۲۳ آبان ۱۳۹۵ — ۱۷:۲۳

    خیلی هم عالی رامین 😊👍🏻

  2. میلاد
    ۶ خرداد ۱۳۹۶ — ۱۶:۳۵

    الان صفحه دیجیکالا verify نشده و تو استوری داره لینک میزاره، چطوری?!

    • رامین جابری
      ۷ خرداد ۱۳۹۶ — ۰۸:۰۰

      اخیرا دارن به همه صفحات کسب‌وکاری این امکان رو میدن. البته زمان می‌بره تا همه صفحات بتونن ازش استفاده کنن.

  3. محسن
    ۱۵ تیر ۱۳۹۶ — ۰۵:۳۰

    من دوتا پیج دارم یکی بیزینس یکی شخصی هر دوتا با ایمیل و تلفن تایید شدن اما ندارم این گزینه رو
    چطور بیارمش؟ آپدیت هم کردم نداره.

    • رامین جابری
      ۱۷ تیر ۱۳۹۶ — ۱۲:۴۸

      لینک گذاشتن در استوری فعلا فقط در دسترس صفحاتِ کسب‌وکاری‌ای قرار میگیره که تعداد فالورهای اونا بالای ۱۰ هزار نفر هست.
      البته این شرایط شاید موقتی باشه و به زودی در همه صفحاتِ کسب‌وکاری این مورد امکان‌پذیر بشه.

  4. سینا
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ — ۱۲:۴۰

    رامین جان سلام
    خیلی خوب بود استفاده کردم *-:

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵