iphone-mini

نگاهی به چندین بنر تبلیغاتی از برند آیفون در حالی که چیزی به عرضه نسخه جدیدش نمانده

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

دیگر کسی نیست که به گوشی‌های هوشمند علاقمند باشد و شرکت اپل و گوشی مشهور آن، یعنی آیفون را نشناسد. این محصول که در حال طی کردن نسل خود است، تا به امروز توانسته ۷۰۰ میلیون نسخه بفروشد و به یکی از موفق‌ترین محصولات تاریخ آمریکای شمالی تبدیل شود. در حالی که بودجه تبلیغاتی این کمپانی همچنان از رقیب سرسختش، یعنی سامسونگ کمتر است، اما همچنان یکی از موفق‌ترین محصولات حال حاضر به حساب می‌آید. کمپانی اپل در طول تاریخ خود، همواره از تبلیغات آنلاین بهره برده و برای اکثر محصولاتش کمپین‌های تبلیغاتی نمایش بنر و کلیکی طراحی و اجرا کرده است.

 

در حالی که همه گمان می‌کنند که باید برای کمپین‌های تبلیغاتی خود، بنرهای بسیار زیبا و به همراه طرح‌های گرافیکی منحصر به فرد طراحی کنند، کمپانی اپل از سال ۲۰۱۱ تا به امروز برای تبلیغات بنری و کلیکی گوشی‌های آیفون خود از طرح‌های بسیار ساده‌ای پیروی کرده‌است. البته کمپانی اپل برندینگ بسیار جا افتاده‌ای دارد و همه مخاطبانش می‌دانند که سادگی از ارزش‌های این برند به حساب می‌آید.

 

اگر بنرهای زیر را هم مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که بنرهای آیفون‌ها، طی این ۴ سال ساده بوده‌اند و تغییرات خاصی در آنها حاصل نشده است و فقط بر اساس شکل محصول جدید، جای قرار گذاری دکمه فراخوان (Call-to-Action) بنرها و خود محصول تبلیغ شده، تغییر کرده است. اما دکمه فراخوان آورده شده در بنر تبلیغاتی آی‌فون ۶، کمی تغییر کرده و شکلی مدرن‌تر برای آن طراحی شده‌است.

 

همان طور که بارها گفتیم، زیبایی بنر تبلیغاتی چندان اهمیت ندارد و فقط کلیک خور بودن آن اهمیت دارد. در زیر هم شاید بنرهای آورده شده، به خاطر سادگیشان شایسته اپل نباشند؛ ولی بی‌شک نیاز اپل را برآورده کرده‌اند که در تبلیغات چند نسل آیفون تکرار شده‌اند.

 

10b69f367cdf6835f87ea53794789c7e7de75f34

a0502db7c9962a73b02a3d9a75f47830013f864e

d620239bd8c25c291f3e74d4d9ae35d24de41fed

f2bdd973b80f01ff0fcaa80c2a92f73d

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “نگاهی به چندین بنر تبلیغاتی از برند آیفون در حالی که چیزی به عرضه نسخه جدیدش نمانده
  1. قیمت زنده طلا
    شهریور ۳۰, ۱۳۹۴ — ۳:۴۹ ب.ظ

    برند جا افتاده که دیگه تبلیغات آنجنانی نیاز نداره کیفیت حرف اول را میزنه

  2. Rahul
    مهر ۸, ۱۳۹۴ — ۹:۴۱ ق.ظ

    تبلیغات مناسب و به موقع کلید موفقیت است. خیلی از برندها معروف و جا افتاده بود که امروز اصلا از جا افتاده است. نمونه اش نوکیا.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !