بازاریابی ایمیلی

۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی

۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ۱۵ دی ۱۳۹۵

شما می‌دانید که بازاریابی ایمیلی به‌شدت نیازمند بررسی‌های فراوان است، اما باید بدانید که در این میان، اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که اکثر بازاریابان دیجیتالی با آن مواجه می‌شوند. در این مقاله ...

معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی

معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

اگر بعد از اجرای کمپین ایمیلی خود نتوانید آن را تحلیل کنید، عملاً هیچ کار نکرده‌اید و هیچ ارزشی بدست نیاورده‌اید. با تحلیل رفتار کاربران می‌توانید نقاطی که باید زمان بیشتر را روی ...

نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی

نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

ارسال ایمیل قطعا یکی از قوی‌ترین روش‌های حفظ مشتریان است. اکثر مردم هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند که این امر باعث ایجاد فرصتی می‌شود تا روش‌های مختلفی برای جذب آن‌ها امتحان ...

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

بازاریابی ایمیلی - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

هر روزه چیزی بالغ بر ۱۱.۲ میلیارد ایمیل کاری در هر روز ارسال می‌شود که این رقم نشان دهنده ۱۲۲ ایمیل ارسالی و دریافتی به ازای هر نفر است. با وجود افزایش چشم ...

جایگاه بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۵ – اینفوگرافیک

جایگاه بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۵ – اینفوگرافیک

بازاریابی ایمیلی - ۲ دی ۱۳۹۴

در عصر دیجیتال مارکتینگ، یکی از روش‌های بازاریابی که مدتی است مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفته، بازاریابی ایمیلی است. خیلی از کمپانی‌های شناخته شده بین‌المللی، همچنان برای بازاریابی از این روش بهره می‌برند؛ ...

چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟

چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟

بازاریابی ایمیلی - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

خیلی از شما برای بهبود وضعیت فروش کسب‌وکار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید و سعی دارید تا به بهترین نحو از این امکان بهره ببرید. یکی از مواردی که در ایمیل مارکتینگ ...

چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید

چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید

بازاریابی ایمیلی - ۴ اسفند ۱۳۹۳

نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب می‌آید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به ...

چگونه یک صفحه بهتر، برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟

چگونه یک صفحه بهتر، برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟

بازاریابی ایمیلی - ۲۴ آذر ۱۳۹۳

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها این است که چگونه برای ایمیل‌های خود، مشترکانی پیدا کنند که مخاطب هدف آنها بوده و می‌توانند درآینده با پیاده سازی یک استراتژی به مشتری‎های آنها تبدیل گردند. راه‌های ...

چرا مردم از ایمیل‌های ارسالی شما چشم‌پوشی می‌کنند؟

چرا مردم از ایمیل‌های ارسالی شما چشم‌پوشی می‌کنند؟

بازاریابی ایمیلی - ۴ آذر ۱۳۹۳

در این مطلب قصد داریم به شما سه مورد را در زمینه بازاریابی ایمیلی گوش زد کنیم که ممکن است در حال حاضر دلیل باز نشدن ایمیل‌هایتان باشند: 1- تیتر شما مفهوم نبوده و یا ...