بازاریابی ایمیلی

نکات مهم در لغو اشتراک خبرنامه ایمیلی

نکات مهم در لغو اشتراک خبرنامه ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها این است که چگونه لیست ایمیل خود را با اضافه شدن کاربران هدف، گسترش دهند تا در آینده با پیاده سازی استراتژی مناسب کاربران را به مشتری تبدیل کنند. ...

۳ نکته برای اینکه بازاریابی ایمیلی موثرتری داشته باشید

۳ نکته برای اینکه بازاریابی ایمیلی موثرتری داشته باشید

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

بازاریابی ایمیلی ( ایمیل مارکتینگ ) یکی از قدیمی‌ترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که حدود ۴۰ سال قدمت دارد و همواره این بحث وجود دارد که آیا عمر این راهکار آنلاین به پایان ...

۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی

۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

شما می‌دانید که بازاریابی ایمیلی به‌شدت نیازمند بررسی‌های فراوان است، اما باید بدانید که در این میان، اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که اکثر بازاریابان دیجیتالی با آن مواجه می‌شوند. در این مقاله ...

معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی

معیارهای سنجش موفقیت کمپین‌های ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

اگر بعد از اجرای کمپین ایمیلی خود نتوانید آن را تحلیل کنید، عملاً هیچ کار نکرده‌اید و هیچ ارزشی بدست نیاورده‌اید. با تحلیل رفتار کاربران می‌توانید نقاطی که باید زمان بیشتر را روی ...

نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی

نکات عملی برای بهبود کمپین‌های بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

ارسال ایمیل قطعا یکی از قوی‌ترین روش‌های حفظ مشتریان است. اکثر مردم هر روز ایمیل خود را چک می‌کنند که این امر باعث ایجاد فرصتی می‌شود تا روش‌های مختلفی برای جذب آن‌ها امتحان کنیم. اما ...

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

هر روزه چیزی بالغ بر ۱۱.۲ میلیارد ایمیل کاری در هر روز ارسال می‌شود که این رقم نشان دهنده ۱۲۲ ایمیل ارسالی و دریافتی به ازای هر نفر است. با وجود افزایش چشم گیر دیگر ...

جایگاه بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۵ – اینفوگرافیک

جایگاه بازاریابی ایمیلی در سال ۲۰۱۵ – اینفوگرافیک

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

در عصر دیجیتال مارکتینگ، یکی از روش‌های بازاریابی که مدتی است مورد توجه کسب‌وکارها قرار گرفته، بازاریابی ایمیلی است. خیلی از کمپانی‌های شناخته شده بین‌المللی، همچنان برای بازاریابی از این روش بهره می‌برند؛ ...

چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟

چرا بهینه‌سازی زمان ارسال ایمیل حائز اهمیت است؟

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

خیلی از شما برای بهبود وضعیت فروش کسب‌وکار خود از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنید و سعی دارید تا به بهترین نحو از این امکان بهره ببرید. یکی از مواردی که در ایمیل مارکتینگ ...

چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید

چگونه یک ایمیل عالی با هدف فروش خلق کنید

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

نوشتن و گردآوری یک ایمیل خوب با هدف فروش یک هنر به حساب می‌آید. تلاش برای انتقال یک پیام صحیح برای ایجاد موقعیت فروش و راهنمایی کردن مخاطب به سمت وارد شدن به ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017