fde86be5d86293e28690ffef80fe08c4

وقتی که مایکروسافت احساسات مخاطبانش را درگیر می‌کند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : نیما مبارکی - ۵ خرداد ۱۳۹۴

درگیر کردن احساسات مخاطب کار بسیار سختی به نظر می‌آید، ولی به شدت روی بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر مثبت می‌گذارد و اکثر کمپین‌هایی که چنین ویژگی در آنها لحاظ شده، موفق عمل کرده‌اند. اخیرا مایکروسافت هم برای تبلیغات فضای ابری خود از این ویژگی بهره برده و با روی تاثیرگذاری فضای ابری در درمان بیماری‌هایی چون سرطان تمرکز کرده است.

 

استفاده از اطلاعات مستند، سبب می‌شود که مخاطبان راحت‌تر اعتماد کرده و به همین منظور مایکروسافت با چندین دکتر که از فضای ابری مایکروسافت در تحقیقاتشان بهره برده‌اند مصاحبه کرده و بازخورد آنها را منتشر کرده‌است.

 

fde86be5d86293e28690ffef80fe08c4

وو ونگ یکی از این افراد است که گفته: حدود دو هفته زمان می‌برد که ما یک ژنوم را آنالیز کنیم، اما به واسطه فضای ابری توانسته ایم حدود ۱۰۰ ژنوم را روزانه آنالیز کرده و سرعت تحقیقات خود را چندین برابر کنیم.

 

همان طور که مشخص است، فضای ابری یک تاثیر بسیار قابل توجهی روی این تحقیقات گذاشته و همین که مخاطب با این موضوع مواجه می‌شود، ناخودآگاه نظرش جلب می‌شو.

 

همیشه در نظر داشته باشید که کمپین‌های احساسی در صورتی موفق می‌شوند که با اطلاعات همراه باشند و مخاطب را قانع کنند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما مبارکی

من مدیر بخش ارتباط با مشتری ای‎نتورک هستم و به طراحی و آنالیز کمپین‎های تبلیغاتی آنلاین علاقمندم. از زمان ورودم به ای‎نتورک، خیلی بیشتر فضای آنلاین رو شناختم و متوجه شدم که می‎تونم برای رشد و پیشرفت در این زمینه وقت بذارم. در وقت‎های آزادم سریال تماشا می‎کنم و موسیقی همیشه نقش مهمی در زندگیم داشته.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “وقتی که مایکروسافت احساسات مخاطبانش را درگیر می‌کند
  1. دستگاه حضور و غیاب
    خرداد ۵, ۱۳۹۴ — ۱۰:۵۹ ق.ظ

    مطلب مفیدی بود ممنون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !