تبلیغات آنلاین - نویسنده : -
برای مشتری های ویژه جشن یا مراسمی تدارک ببینید و همه ی آنها را دعوت کنید و در برنامه یا جشنواره فروش، محصول خودتان را کامل به آنها توضیح دهید. یک پذیرایی مناسب در یک مکان جذاب طبیعتا به مطرح شدن بیشتر برند شما کمک بسیاری میکند.
یک مسابقه ویژه ترتیب دهید و جایزه ای وسوسه انگیز تدارک ببینید. در فصل تابستان تائتر و فیلم های زیادی اجرا میشوند و برنامههای فرهنگی زیادی وجود دارد. میتوانید حرکتی فرهنگی انجام داده و چند بلیط تاتر خوب برای برنده و خانواده اش کنار بگذارید.
تابستان بهترین فصل فروش است که اگر به این نکته توجه کنید، به مشتری خود ایمیل یا پیامک ارسال میکنید و توضیح میدهید که اگر فلان محصول را بخرد، دو تا از همان محصول به صورت رایگان یا با ۵۰ درصد تخفیف دریافت میکند. آن وقت میتوانید راحت بنشینید و از نتایج جادویی آن لذت ببرید.
میخواهم یک راز در بازاریابی را به شما بگویم: اگر سه محصول با قیمت ها و ویژگی های متفاوت دارید و میخواهید محصول ویژه ای که قیمت بالاتر و طبیعتا سود بیشتری برای شما دارد را بفروشید، یکی از دو محصول با قیمت پایین تر را انتخاب کنید و قیمت آن را با محصول ویژه یکی کنید. در این حالت مشتری به بررسی ویژگی این دو محصول پرداخته و با توجه به قیمت یکسان، محصول ویژه ای که شما انتخاب کرده اید را خریداری میکند.
شما چه ایده ای دارید؟ آیا باز هم تابستان فصلی برای فروش میلیاردی نیست؟
برچسب ها : فروش
تبلیغات
دیجیتال مارکتینگ - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
۴ دیدگاه در رابطه با “فروش میلیاردی با طعم تابستانی”
فید بک : فروش میلیاردی با طعم تابستانی | پرتال روزنه نور
شاید بهترین مطلبتون همین بود مرسییییی
فید بک : مطالب خواندنی هفته؛ لینکهای پیشنهادی (۳) - بهراد جاود
این مقاله واقعا عالی بود و ممنون بایت پیشنهادات ویژه ای که ارائه دادید