smart-phone-banner-code

کدی که تبلیغات روی موبایل را به زندگی برمی‌گرداند

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۳ خرداد ۱۳۹۵

یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغاتی که اخیرا در فضای دیجیتال مورد توجه کمپانی‌های تبلیغاتی بزرگ قرار گرفته، تبلیغات روی موبایل است. بر اساس آخرین تحقیقاتی که توسط مشبل برای سال ۲۰۱۷ صورت گرفته، در این سال حدود ۵ میلیارد نفر از جمعیت دنیا به استفاده از موبایل روی خواهند آورد. با توجه به اینکه زمین ۷.۱۲۵ میلیارد نفر ساکن دارد، این عدد بسیار قابل توجه است و موبایل می‌تواند به یکی از مهمترین بسترهای تبلیغاتی تبدیل گردد؛ کما اینکه هم‌اکنون تبلیغات در موبایل بسیار مرسوم شده و کسب‌وکارهای شناخته شده به خاطر دسترسی به طیف گسترده مخاطب، به این روش رو آورده‌اند. اما مشکلی برای تبلیغات در موبایل وجود دارد که به صورت فنی، یک راه‌حل برای آن اتخاذ شده‌است. در ادمه به بررسی این روش تبلیغاتی و راهکار جدید آن می‌پردازیم.

تبلیغات روی موبایل

مدیریت و نمایش تبلیغات در گوشی‌های موبایل و تبلت همیشه دشوار بوده و استاندارد نبودن کد های سایت و یا عدم responsive بودن، می‌تواند باعث اشکال در نمایش بنر شود. به همین منظور برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها،یک استاندارد توسط iab مشخص شده که اخیرا در کشور ما هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و در معدودی از آژانس‌های تبلیغاتی ایرانی، شاهد آن هستیم. در کنار این روش تبلیغات درون اپلیکیشن موبایل نیز وجود دارد

smart-phone-banner-code-rotated

 

این استاندارد، در حقیقت یک کد است که با قرارگیری آن در وب‌سایت‎ها، زمانی فعال می‌گردد که که کاربر سایت را در دستگاه های موبایل و تبلت باز کند. پس از فعال شدن این کد در حالت موبایلی – تبلتی وب‌سایت شما، یک بنر تبلیغاتی به صورت ثابت در پایین صفحه نمایش، به کاربر نمایش داده می‌شود.

این کد کاملا به صورت Responsive عمل می‌کند و همان طور که در تصاویر مربوط به این مطلب مشاهده می‌کنید، بنر در حالت افقی مرورگر هم به شکل درستی نمایش داده می‌شود. ای‌نتورک یکی از آژانس‌هایی است که این کد استاندارد را ارائه می‌دهد و شما هم می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از این کد در وب‌سایتتان، به بخش اخبار ای‌نتورک مراجعه کنید.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “کدی که تبلیغات روی موبایل را به زندگی برمی‌گرداند
  1. qazd
    خرداد ۱۰, ۱۳۹۵ — ۳:۴۸ ب.ظ

    واقعا مقاله هاتون حرف نداره تک تک.
    تشکر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !