تبلیغات آنلاین

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است؟

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

امروزه کسب‌وکارها با استفاده از قدرت سیستم‌های نرم‌افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمندی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و ...

۸ نکته در مورد ایجاد شعار تبلیغاتی خوب

۸ نکته در مورد ایجاد شعار تبلیغاتی خوب

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

کسب و کارها از متدهای مختلف تبلیغاتی برای جلب توجه نسبت به محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. آن‌ها به دنبال علایق مشتری و افزایش فروش هستند. شعار تبلیغاتی عبارتی است درباره‌ی سازمان ...

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

جمعه سیاه (بلک فرایدی Black Friday)  و دوشنبه اینترنتی (Cyber Monday) فرصت‌ فوق‌العاده‌ای است تا فروشگاه‌های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی فروش بالاتری را برای خود رقم بزنند و از طرفی تجربه مناسبی را برای ...

۳ نکته برای اینکه بهینه‌تر از هدفمندی جغرافیایی بهره ببرید

۳ نکته برای اینکه بهینه‌تر از هدفمندی جغرافیایی بهره ببرید

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

هدفمندی جغرافیایی یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی است که امروزه توسط ارائه‌دهندگان سرویس‌های آنلاین تبلیغاتی ارائه می‌شود و به آگهی‌دهندگان کمک می‌کند تا در کنار صرفه‌جویی مصرف بودجه تبلیغاتی خود، بتوانند به راحتی به ...

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بنری

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بنری

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ...

همه چیز در مورد هدفگیری مجدد و مزایای آن

همه چیز در مورد هدفگیری مجدد و مزایای آن

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

این روزها، هدفگیری مجدد در تبلیغات آنلاین (Retargeting) بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به درک درستی که از آن صورت گرفته، بیش از گذشته زیر ذره‌بین کسب‌وکارها قرار دارد. بازاریاب‌ها ...

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

هر فصلی که شروع می‌شود، همیشه این فکر در پس ذهن ما قرار دارد که در سه ماه پیش رو، چگونه می‌توانیم تاثیرگذار باشیم. این سوال دقیقا در ذهن هر مدیر مارکتینگ شکل ...

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

از زمانی که گوشی‌های هوشمند به عنوان یکی از الزامات زندگی روزمره هر فردی عنوان شدند، کاملا مشخص شد که از این گجت‌ها می‌توانیم به عنوان فرصتی در زمینه تبلیغات آنلاین بهره ببریم ...

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

هر فردی از نرخ پرش (یا همان Bounce Rate) تصور خاصی دارد که شاید درست یا نادرست باشد. در این مطلب قصد داریم بیشتر روی تعریف این کمیت مهم تمرکز کنیم و سناریوهای ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در