تبلیغات آنلاین

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

۷ اشتباه رایجی که باعث می‌شود کاربران ایمیل شما را نادیده بگیرند

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

هر روزه چیزی بالغ بر ۱۱.۲ میلیارد ایمیل کاری در هر روز ارسال می‌شود که این رقم نشان دهنده ۱۲۲ ایمیل ارسالی و دریافتی به ازای هر نفر است. با وجود افزایش چشم گیر دیگر ...

تبلیغات CPV چیست؟

تبلیغات CPV چیست؟

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

تبلیغات CPV بر گرفته از Cost-Per-View به معنای پرداخت هزینه در ازای نمایش یا تعاملات خاص در تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات CPV این فرصت را برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا تعامل بیشتری ...

۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسب‌وکارها

۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسب‌وکارها

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

قدرت ویدیو غیرقابل چشم‌پوشی است و امروزه به عنوان محتوایی مطرح می‌گردد که بیشترین میزان تعامل را ایجاد می‌کند. هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، آنقدر مناسب است که مقرون به صرفه به حساب می‌آید. راهکارهای ...

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

امروز حرف اول را در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات موبایلی می‌زند و شما به عنوان یک بازاریاب لازم است که به طور موثر و همزمان با رشد تکنولوژی و حرکت مشتریان با آنها همراه ...

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

به اکثر کسب‌وکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسب‌وکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل ...

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل در کمپین‌های بنری

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل در کمپین‌های بنری

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ...

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام سوم: تبلیغات آنلاین)

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام سوم: تبلیغات آنلاین)

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

این سومین گام از سری مقالات بازاریابی در تعطیلات است که قرار است در مورد اجرای صحیح کمپین‌های مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) صحبت کنیم و نکات مهمی که باید ...

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام دوم: شبکه‌های اجتماعی)

بازاریابی در تعطیلات و رویدادهای خاص (گام دوم: شبکه‌های اجتماعی)

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

این دومین گام از سری مقالات بازاریابی در تعطیلات است که قرار است در مورد اجرای صحیح کمپین‌های مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) صحبت کنیم و نکات مهمی که باید ...

‎۸ گام در اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین

‎۸ گام در اجرای یک کمپین موفق تبلیغات آنلاین

طراحی کمپین تبلیغاتی - ارسال شده در

امروزه بخشی از موفقیت کسب‌وکارها به کیفیت حضورشان در دنیای اینترنت بستگی دارد. این برای شرکت‌های کوچک و بزرگ که دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند یکسان است. در واقع مهم‌ترین عاملی که ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در