تبلیغات آنلاین

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تبلیغات آنلاین - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

هر فصلی که شروع می‌شود، همیشه این فکر در پس ذهن ما قرار دارد که در سه ماه پیش رو، چگونه می‌توانیم تاثیرگذار باشیم. این سوال دقیقا در ذهن هر مدیر مارکتینگ شکل ...

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

تبلیغات آنلاین - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

از زمانی که گوشی‌های هوشمند به عنوان یکی از الزامات زندگی روزمره هر فردی عنوان شدند، کاملا مشخص شد که از این گجت‌ها می‌توانیم به عنوان فرصتی در زمینه تبلیغات آنلاین بهره ببریم ...

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

تبلیغات آنلاین - ۹ مرداد ۱۳۹۶

هر فردی از نرخ پرش (یا همان Bounce Rate) تصور خاصی دارد که شاید درست یا نادرست باشد. در این مطلب قصد داریم بیشتر روی تعریف این کمیت مهم تمرکز کنیم و سناریوهای ...

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ مرداد ۱۳۹۶

در ابتدا اجازه بدهید یادآوری کنیم که به چه چیزی می‌گوییم نرخ تبدیل؛ زمانی که یک بازدیدکننده روی سایت شما عملی را که مد نظر شما است را انجام می‌دهد، این بازدیدکننده برای ...

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

تبلیغات آنلاین - ۲۸ تیر ۱۳۹۶

صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی، معمولا سوالات بسیاری در مورد تبلیغات بنری می‌پرسند؛ به خصوص آنهایی که می‌خواهند کسب‌وکارشان رشد کند و به همین منظور می‌خواهند که با آگاهی کامل از تبلیغات بنری ...

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

تبلیغات آنلاین - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

یکی از روش‌های مطرح تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری است که تا به امروز اثرگذاری خوبی هم روی کسب‌وکارها داشته و با توجه به امکاناتی که در این سرویس ارائه می‌شود، کسب‌وکارها را به ...

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده

تبلیغات آنلاین - ۲۰ تیر ۱۳۹۶

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح می‌گردد، یکی از راهکارهای جدید و مهمی است که بازی را برای تبلیغات آنلاین تغییر خواهد داد ...

هدف‌گیری مجدد محصولات، سرویس مورد نیاز فروشگاه‌های اینترنتی

هدف‌گیری مجدد محصولات، سرویس مورد نیاز فروشگاه‌های اینترنتی

تبلیغات آنلاین - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

در گذشته تنها روش‌های تبلیغاتی شامل بیلبورد، روزنامه و رادیو تلویزیون بود. این روش‌های سنتی مزایا و معایب خود را داشتند و کسب‌وکارهای مختلفی از آنها استفاده می‌کردند. اکنون با روند رشد دنیای ...

نتایج یک بررسی، روی استفاده از چهره انسان در بنرهای تبلیغاتی

نتایج یک بررسی، روی استفاده از چهره انسان در بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات آنلاین - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

متخصصان بسیاری هستند که برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکارها و رسیدن به استانداردهایی برای فاکتورهای تاثیرگذار بر کمپین‌های تبلیغاتی نیز به تحقیقات و انجام تست می‌پردازند. خیلی از آنها نتایج خود را برای ...