تبلیغات آنلاین

۳ نکته برای اینکه بهینه‌تر از هدفمندی جغرافیایی بهره ببرید

۳ نکته برای اینکه بهینه‌تر از هدفمندی جغرافیایی بهره ببرید

تبلیغات آنلاین - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

هدفمندی جغرافیایی یکی از کاربردی‌ترین امکاناتی است که امروزه توسط ارائه‌دهندگان سرویس‌های آنلاین تبلیغاتی ارائه می‌شود و به آگهی‌دهندگان کمک می‌کند تا در کنار صرفه‌جویی مصرف بودجه تبلیغاتی خود، بتوانند به راحتی به ...

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بنری

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بنری

تبلیغات آنلاین - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ...

همه چیز در مورد هدفگیری مجدد و مزایای آن

همه چیز در مورد هدفگیری مجدد و مزایای آن

تبلیغات آنلاین - ۴ شهریور ۱۳۹۶

این روزها، هدفگیری مجدد در تبلیغات آنلاین (Retargeting) بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به درک درستی که از آن صورت گرفته، بیش از گذشته زیر ذره‌بین کسب‌وکارها قرار دارد. بازاریاب‌ها ...

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تابستان، فرصتی برای تغییراتی مثبت در مسیر مارکتینگ

تبلیغات آنلاین - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

هر فصلی که شروع می‌شود، همیشه این فکر در پس ذهن ما قرار دارد که در سه ماه پیش رو، چگونه می‌توانیم تاثیرگذار باشیم. این سوال دقیقا در ذهن هر مدیر مارکتینگ شکل ...

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

۳ نکته مهم در طراحی بنر مناسب برای تبلیغات موبایلی

تبلیغات آنلاین - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

از زمانی که گوشی‌های هوشمند به عنوان یکی از الزامات زندگی روزمره هر فردی عنوان شدند، کاملا مشخص شد که از این گجت‌ها می‌توانیم به عنوان فرصتی در زمینه تبلیغات آنلاین بهره ببریم ...

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

نرخ پرش و سناریوهای بوجود آمدن آن

تبلیغات آنلاین - ۹ مرداد ۱۳۹۶

هر فردی از نرخ پرش (یا همان Bounce Rate) تصور خاصی دارد که شاید درست یا نادرست باشد. در این مطلب قصد داریم بیشتر روی تعریف این کمیت مهم تمرکز کنیم و سناریوهای ...

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ مرداد ۱۳۹۶

در ابتدا اجازه بدهید یادآوری کنیم که به چه چیزی می‌گوییم نرخ تبدیل؛ زمانی که یک بازدیدکننده روی سایت شما عملی را که مد نظر شما است را انجام می‌دهد، این بازدیدکننده برای ...

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

تبلیغات آنلاین - ۲۸ تیر ۱۳۹۶

صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی، معمولا سوالات بسیاری در مورد تبلیغات بنری می‌پرسند؛ به خصوص آنهایی که می‌خواهند کسب‌وکارشان رشد کند و به همین منظور می‌خواهند که با آگاهی کامل از تبلیغات بنری ...

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

تبلیغات آنلاین - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

یکی از روش‌های مطرح تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری است که تا به امروز اثرگذاری خوبی هم روی کسب‌وکارها داشته و با توجه به امکاناتی که در این سرویس ارائه می‌شود، کسب‌وکارها را به ...