اکثر کسبوکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمیشوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسبوکار ها میتوانند غرفه های خود را پر از کسانی ...
اکثر شبکههای تبلیغاتی آنلاین، از سیستم هدفمندی پشتیبانی میکنند تا فرد ایجاد کننده کمپین تبلیغاتی بتواند بر اساس خدمات و محصولاتی که ارائه میدهد، به جامعه هدف مورد نظرش اطلاع رسانی لازم را ...
ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین -
امروزه تجزیه و تحلیل وبسایت ها به شدت مورد توجه صاحبان کسبوکار های اینترنتی قرار گرفته است. این تجزیهتحلیل ها نه تنها روی تبلیغات آنلاین کسبوکار ها تاثیر میگذارند، بلکه در تبلیغات آفلاین ...
استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته است که رشد تبلیغات آنلاین در آن شدت گرفته است و از آخرین آماری که توسط دو آژانس تبلیغاتی آنلاین این کشور یعنی iab. australia و pwc منتشر ...
ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین -
هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکههای اجتماعی فیسبوک، ...
- هدفگذاری جغرافیایی، هدفگذاری جغرافیایی و باز هم هدفگذاری جغرافیایی: چرا محصولی که میدانیم فقط در شهر تهران فروش دارد را در شهری مانند سمنان تبلیغ کنیم که در آن هیچ گونه بازاری ...
تبلیغات آنلاین به خاطر ویژگی های مانند هزینه کم و جذب مخاطب هدف امروزه مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. همچنین بر خلاف انواع دیگر تبلیغات که امکان مدیریت ...
ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین -
در این مقاله به تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن یا آفلاین و آنلاین اشاره میکنیم و تفاوت و ارزشهای پیشنهادی هر کدام را بررسی خواهیم کرد. همچنین ویدیویی از دیگر موارد هم که ...
"میانگین سفارش"، یکی از مهمترین کمیتهای موجود در دنیای کسبوکارهای اینترنتی است که هر چه قدر میزانش برای یک کاربر افزایش یابد، به همان اندازه ارزش آن کاربر افزایش خواهد یافت. برای محاسبه ...
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -