تبلیغات آنلاین

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمی‌شوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکار ها می‌توانند غرفه های خود را پر از کسانی ...

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

اکثر شبکه‌های تبلیغاتی آنلاین، از سیستم هدفمندی پشتیبانی می‌کنند تا فرد ایجاد کننده کمپین تبلیغاتی بتواند بر اساس خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، به جامعه هدف مورد نظرش اطلاع رسانی لازم را ...

چگونه ردیابی URL شما را در تبلیغات آفلاین یاری می‌کند؟

چگونه ردیابی URL شما را در تبلیغات آفلاین یاری می‌کند؟

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ارسال شده در

امروزه تجزیه و تحلیل وب‌سایت ها به شدت مورد توجه صاحبان کسب‌وکار های اینترنتی قرار گرفته است. این تجزیه‌تحلیل ها نه تنها روی تبلیغات آنلاین کسب‌وکار ها تاثیر می‌گذارند، بلکه در تبلیغات آفلاین ...

گزارش وضعیت تبلیغات آنلاین کشور استرالیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

گزارش وضعیت تبلیغات آنلاین کشور استرالیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

استرالیا یکی از کشورهای پیشرفته است که رشد تبلیغات آنلاین در آن شدت گرفته است و از آخرین آماری که توسط دو آژانس تبلیغاتی آنلاین این کشور یعنی iab. australia و pwc منتشر ...

هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ارسال شده در

هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، ...

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

- هدف‌گذاری جغرافیایی، هدف‌گذاری جغرافیایی و باز هم هدف‌گذاری جغرافیایی: چرا محصولی که می‌دانیم فقط در شهر تهران فروش دارد را در شهری مانند سمنان تبلیغ کنیم که در آن هیچ گونه بازاری ...

چگونه کار خود را تبلیغ کنیم ؟

چگونه کار خود را تبلیغ کنیم ؟

طراحی کمپین تبلیغاتی - ارسال شده در

تبلیغات آنلاین به خاطر ویژگی های مانند هزینه کم و جذب مخاطب هدف امروزه مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته است. همچنین بر خلاف انواع دیگر تبلیغات که امکان مدیریت ...

تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن (آنلاین)

تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن (آنلاین)

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ارسال شده در

در این مقاله به تفاوت تبلیغات سنتی و مدرن یا آفلاین و آنلاین اشاره می‌کنیم و تفاوت و ارزش‌های پیشنهادی هر کدام را بررسی خواهیم کرد. همچنین ویدیویی از دیگر موارد هم که ...

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

"میانگین سفارش"، یکی از مهمترین کمیت‌های موجود در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی است که هر چه قدر میزانش برای یک کاربر افزایش یابد، به همان اندازه ارزش آن کاربر افزایش خواهد یافت. برای محاسبه ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در