در ابتدا اجازه بدهید یادآوری کنیم که به چه چیزی میگوییم نرخ تبدیل؛ زمانی که یک بازدیدکننده روی سایت شما عملی را که مد نظر شما است را انجام میدهد، این بازدیدکننده برای ...
صاحبان کسبوکارها و مدیران بازاریابی، معمولا سوالات بسیاری در مورد تبلیغات بنری میپرسند؛ به خصوص آنهایی که میخواهند کسبوکارشان رشد کند و به همین منظور میخواهند که با آگاهی کامل از تبلیغات بنری ...
یکی از روشهای مطرح تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری است که تا به امروز اثرگذاری خوبی هم روی کسبوکارها داشته و با توجه به امکاناتی که در این سرویس ارائه میشود، کسبوکارها را به ...
خرید تبلیغات به صورت برنامهریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح میگردد، یکی از راهکارهای جدید و مهمی است که بازی را برای تبلیغات آنلاین تغییر خواهد داد ...
در گذشته تنها روشهای تبلیغاتی شامل بیلبورد، روزنامه و رادیو تلویزیون بود. این روشهای سنتی مزایا و معایب خود را داشتند و کسبوکارهای مختلفی از آنها استفاده میکردند. اکنون با روند رشد دنیای ...
متخصصان بسیاری هستند که برای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی کسبوکارها و رسیدن به استانداردهایی برای فاکتورهای تاثیرگذار بر کمپینهای تبلیغاتی نیز به تحقیقات و انجام تست میپردازند. خیلی از آنها نتایج خود را برای ...
تبلیغات پنهان (Subliminal Advertising) یکی از شیوههای جدید تبلیغات است که توانسته به واسطه جذابیتش، در این روزها بیشتر مورد توجه بازاریابان خبره قرار بگیرد. در یکی از مطالب قبلی بلاگاَد، از لوگوهایی ...
هدفگیری مجدد، یکی از سرویسهای کاربردی برای آگهیدهندگان تبلیغات آنلاین است که قبلا مطالبی در مورد شیوه کارکرد آن و همچنین تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین کسبوکارها نیز مطالبی آوردهایم . اگر همچنان ...
تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین روشهای بازاریابی آنلاین است که بازگشت سرمایه خوبی هم به همراه خود دارد. این کانال بازاریابی برای هر کسبوکاری مفید است؛ چه برای کسبوکارهای کوچک و نوپا و ...
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -