تبلیغات آنلاین

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در ابتدا اجازه بدهید یادآوری کنیم که به چه چیزی می‌گوییم نرخ تبدیل؛ زمانی که یک بازدیدکننده روی سایت شما عملی را که مد نظر شما است را انجام می‌دهد، این بازدیدکننده برای ...

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

پاسخ به ۵ سوال مرسوم در مورد تبلیغات بنری

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

صاحبان کسب‌وکارها و مدیران بازاریابی، معمولا سوالات بسیاری در مورد تبلیغات بنری می‌پرسند؛ به خصوص آنهایی که می‌خواهند کسب‌وکارشان رشد کند و به همین منظور می‌خواهند که با آگاهی کامل از تبلیغات بنری ...

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

۵ مزیت تبلیغات بنری برای کسب‌وکار شما

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

یکی از روش‌های مطرح تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری است که تا به امروز اثرگذاری خوبی هم روی کسب‌وکارها داشته و با توجه به امکاناتی که در این سرویس ارائه می‌شود، کسب‌وکارها را به ...

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده که در زبان انگلیسی تحت عنوان Programmatic Ad Buying مطرح می‌گردد، یکی از راهکارهای جدید و مهمی است که بازی را برای تبلیغات آنلاین تغییر خواهد داد ...

هدف‌گیری مجدد محصولات، سرویس مورد نیاز فروشگاه‌های اینترنتی

هدف‌گیری مجدد محصولات، سرویس مورد نیاز فروشگاه‌های اینترنتی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

در گذشته تنها روش‌های تبلیغاتی شامل بیلبورد، روزنامه و رادیو تلویزیون بود. این روش‌های سنتی مزایا و معایب خود را داشتند و کسب‌وکارهای مختلفی از آنها استفاده می‌کردند. اکنون با روند رشد دنیای ...

نتایج یک بررسی، روی استفاده از چهره انسان در بنرهای تبلیغاتی

نتایج یک بررسی، روی استفاده از چهره انسان در بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

متخصصان بسیاری هستند که برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکارها و رسیدن به استانداردهایی برای فاکتورهای تاثیرگذار بر کمپین‌های تبلیغاتی نیز به تحقیقات و انجام تست می‌پردازند. خیلی از آنها نتایج خود را برای ...

تبلیغات پنهان چیست؟ و ۵ نمونه تبلیغ پنهان

تبلیغات پنهان چیست؟ و ۵ نمونه تبلیغ پنهان

طراحی کمپین تبلیغاتی - ارسال شده در

تبلیغات پنهان (Subliminal Advertising) یکی از شیوه‌های جدید تبلیغات است که توانسته به واسطه جذابیتش، در این روزها بیشتر مورد توجه بازاریابان خبره قرار بگیرد. در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد، از لوگوهایی ...

۷ دلیل برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد

۷ دلیل برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

هدفگیری مجدد، یکی از سرویس‌‌های کاربردی برای آگهی‌دهندگان تبلیغات آنلاین است که قبلا مطالبی در مورد شیوه کارکرد آن و همچنین تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین کسب‌وکارها نیز مطالبی آورده‌ایم . اگر همچنان ...

۳ واقعیت ناگفته در مورد تبلیغات کلیکی

۳ واقعیت ناگفته در مورد تبلیغات کلیکی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

تبلیغات کلیکی یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که بازگشت سرمایه خوبی هم به همراه خود دارد. این کانال بازاریابی برای هر کسب‌وکاری مفید است؛ چه برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا و ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در