تبلیغات آنلاین

وقتی که نیمه خالی لیوان را پر نمی‌کنیم

وقتی که نیمه خالی لیوان را پر نمی‌کنیم

تبلیغات آنلاین - ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

کمپانی‌ها وقتی که به آخر سال نزدیک می‌شوند، نهایت سعی خود را می‌کنند تا فروش‌شان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به اهداف تعیین شده در اول سال کاری، دست یابند. مشخصا این ...

نگاهی به راهکارهای تبلیغات موبایلی

نگاهی به راهکارهای تبلیغات موبایلی

تبلیغات آنلاین - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

همه ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است. بررسی‌هایی که ...

فروش میلیاردی با طعم تابستانی

فروش میلیاردی با طعم تابستانی

تبلیغات آنلاین - ۲۲ فروردین ۱۳۹۵

اول- مشتری های ویژه خود را دریابید برای مشتری های ویژه جشن یا مراسمی تدارک ببینید و همه ی آنها را دعوت کنید و در برنامه یا جشنواره فروش، محصول خودتان را کامل به ...

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

تبلیغات آنلاین - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

به اکثر کسب‌وکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسب‌وکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل ...

بررسی کودکانه تبلیغات کلیکی در ایران

بررسی کودکانه تبلیغات کلیکی در ایران

تبلیغات آنلاین - ۱ اسفند ۱۳۹۴

این مطلب توسط تیم وب‌سیما تهیه و منتشر شده است.نویسنده: امیرحسین اسماعیلی بررسی کودکانه چیست؟بررسی کودکانه نوعی از بررسی و آنالیز خدمات و محصولات است که به دلیل رویکرد صفر و یکی به بررسی ...

۲ گیگ هدیه در گوگل‌درایو به مناسبت روز اینترنت ایمن‌تر

۲ گیگ هدیه در گوگل‌درایو به مناسبت روز اینترنت ایمن‌تر

طراحی کمپین تبلیغاتی - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

امروز (9 فوریه) روز اینترنت ایمن‌تر است.از سال 2004 هرسال این رویداد در ماه فوریه و  در دومین روزِ دومین هفته از دومین ماه سال برگزار می شود.هدف فعالان «اینترنت ایمن‌تر» تبیین مسئولیت‌های ...

اینفوگرافیک: اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی

اینفوگرافیک: اهمیت انتخاب رنگ در بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ - ۳۰ دی ۱۳۹۴

مردم نسبت به رنگ‌های متفاوت، واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند و اگر شما بدانید که هر رنگی چه تاثیری در ذهن مخاطبانتان می‌گذارد، می‌توانید راحت‌تر مخاطب مورد نظراتان را تحت تاثیر قرار بدهید. برای ...

برندی که شما نام دارد

برندی که شما نام دارد

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

شرکت‌های بزرگ اهمیت برند را درک کرده‌اند. امروزه، در عصر افراد، شما باید برند خودتان باشید. ببینید چطور می توانید مدیرعامل خودمان باشیم. این یک دنیای کاملا جدید است. آن دستگاه اسکی فضایی‌ای که دارید–آنی ...

تبلیغات دینامیک راه حلی برای فروشگاه های آنلاین

تبلیغات دینامیک راه حلی برای فروشگاه های آنلاین

تبلیغات آنلاین - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشید و به صورت روزانه تعداد محصولات کمپانی شما رو به افزایش باشد، حتما با مشکل کنترل کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین هر کدام از آنها ،روبه‌رو شده‌اید. این مشکل ...