online-marketing-tools

ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : فرید اسدی - ۸ آبان ۱۳۹۵

کسب‌وکارهایی که به استفاده از راهکارهای بازاریابی آنلاین رو می‌آورند، اکثرا با این چالش روبه‌رو هستند که چه ابزارهایی می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. از آنجایی که بازخورد همسان‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین با تبلیغات آفلاین کسب‌وکارها بسیار خوب بوده، لازم است که ابزارهایی را در زمینه بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید که شما را در این مسیر یاری می‌کنند. در ادامه به معرفی چند ابزار در زمینه‌های مختلف بازاریابی آنلاین می‌پردازیم که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند:

ابزارهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو:

Moz: این سیستم، به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید میزان رشد کلمات کلیدی خود را در موتورهای جستجو و تغییر رتبه‌بندی آنها را دریابید. از طرفی کمک می‌کند که بتوانید به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازید. کیفیت لینک‌های ساخته شده توسط کسب‌وکار شما را بررسی می‌کند و در کنار تمام این موارد، امکانات جالب دیگری در این سیستم وجود دارد که برای اطلاع از آنها، کافیست که به این صفحه مراجعه کنید.

Ahrefs: این ابزار تماما روی ردیابی بک‌لینک‌ها، کلمات کلیدی و پیدا کردن جاهایی که نام شما آورده شده، تمرکز دارد و از سوی دیگر شما را در بررسی رقیبانتان، یاری خواهد کرد.

SiteCheckup: با مراجعه به این سیستم و وارد کردن نام وب‌سایت خود، می‌توانید یک آنالیز کامل از وضعیت سئوی آن بدست بیاورید و به کمک پیشنهادهایش به بهبود شرایط ایجاد شده بپردازید.

بازاریابی ایمیلی:

mailerlite: این سیستم که برای مدیریت ایمیل‌های ارسالی توسط کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اطلاعات مفیدی از بازخورد کمپین‌های ایمیلی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و از معدود سرویس‌های بازاریابی ایمیلی است که در ایران نمایندگی رسمی داشته و پشتیبانی کامل از آن صورت می‌گیرد.

mailerlite

MailChimp: سیستم ارسال ایمیل MailChimp، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که بتوانند به راحتی بر اساس هویت برند خود، طراحی ایمیل خودشان را تغییر دهند و همین مورد است که آن را از بقیه سرویس‌های مشابه، متمایز کرده است. این سرویس فعلا به کسب‌وکارهای ایرانی ارائه نمی‌شود و شاید در آینده، امکان استفاده از آن فراهم گردد.

ابزارهای بازاریابی محتوا:

Adsensor: وب‌سایت Adsensor به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به پخش محتوای تولیدی خود در تلگرام بپردازید و آنها را میان علاقمندان به زمینه‌های مورد نظر خود انتقال دهید. در حقیقت این سیستم آنقدر هدفمند است که محتوای شما به کاربری از تلگرام می‌رسد که هدف نهایی شماست. استفاده از این سیستم، می‌تواند به شما در راه افزایش تعداد Follower برای شبکه‌های اجتماعی هم کمک برساند.

اخبار رسمی: اخبار رسمی شما را در زمینه بازاریابی محتوا همراهی می‌کند و به کمک آن، راحت‌تر از پیش می‎‌توانید اخبار و محتواهای خود را در وب‌سایت‌های معتبر پخش کنید و حضور برند خود را افزایش دهید.

ابزارهای شبکه‌های اجتماعی:

Iconosquare: به کمک این ابزار، به راحتی می‌توانید اینستاگرام خود را مدیریت و آنالیز کنید و اطلاعاتی بدست آورید که در نهایت، سبب بهبود وضعیت فعالیت شما در این شبکه اجتماعی شود.

Hootsuite: در این سیتسم مدیریت و آنالیز شبکه‌های اجتماعی، راحت می‌توانید در کنار مدیریت همه کانال‌های ارتباطی خود، آنالیز آنها را استخراج کرده و استراتژی تولید محتوای بهتری برای حساب‌های کاربری کسب‌وکار خود در شبکه‌های اجتماعی اتخاذ کنید.

Buffer: مدیریت حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای کسب‌وکارها، به کمک این سرویس بسیار راحت می‌شود. رابط کاربری آن بسیار خوب طراحی شده و سبب می‌شود که راحت‌تر به اهداف خود برسید.

شما از چه ابزارهایی برای بازاریابی آنلاین استفاده می‌کنید؟

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “ابزارهای بازاریابی اینترنتی که نیازشان دارید
  1. محمد
    آبان ۸, ۱۳۹۵ — ۸:۲۰ ق.ظ

    آقا فرید موقع نوشتن این مقاله(شاید هم صرفاً ترجمه کردنش) حواست نبوده کجای دنیایی و برای چه کاربری داری مطلب مینویسی. ببخشید انقدر صریح انتقاد می کنم اما لازمه.
    دوست عزیز ارزون ترین سرویس MOZ ماهی ۹۹ دلار! اگر با دلار ۳۵۰۰ حساب کنیم و کارمز دورزدن تحریم ها رو کنار بزاریم میشه ماهی ۳۴۶ هزار تومن فقط و فقط برای سرویس MOZ . حالا سرویس های دیگه که معرفی کردی جای خود!
    این جور ابزار ها برای شرکت های بزرگ کارایی خوبی داره اما برای سایت های تازه تاسیس و کسب و کارهای کوچیک اصلاً به صرفه نیست.
    نظرت چیه؟ درست نمیگم؟

    • rasoul
      آبان ۹, ۱۳۹۵ — ۷:۵۶ ق.ظ

      با سلام محمد جان
      moz رایگان هم هست و من و خیلیا داریم از سرویس رایگان اون استفاده می کنیم و تاحد مطلوبی نیازمونو برآورده میکنه
      موفق باشین

    • Ali
      آبان ۱۹, ۱۳۹۵ — ۸:۴۳ ب.ظ

      در جواب شما دوست عزیز، بزرگی میگه: برای پول درآوردن باید پول هزینه کنی.
      یعنی نسبت قدرت مالی خودت هزینه کنی وبا کسب و کارخودت رشد کنی

  2. فید بک : همه چیز درباره اجرای همزمان کمپین‌های آنلاین و آفلاین | بالای‌خط

  3. احمد
    آبان ۹, ۱۳۹۵ — ۱:۲۳ ب.ظ

    با تشکر از مطالبتون من بیشتر مقالاتتون رو میخونم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !