rah

نتایج حاصل شده از بهینه‌سازی بنر تبلیغاتی وب‌سایت راهکارها

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

راهکارها یک وب‌سایت در حوزه طراحی وب‌سایت است که سرویس‌هایی در رابطه با بازاریابی اینترنتی هم ارائه می‌دهد. در ادامه نگاهی به یکی از بنرهای تبلیغاتی این کسب‌وکار می‌اندازیم که پس از بهینه سازی توانست نتایج بسیار بهتری را از خود به جا بگذارد.

 

در طراحی بنر اول مشخصا از رنگ‌های بیشتری استفاده شده و از سوی دیگر دکمه فراخوان (Call-to-Action) به گونه‌ای طراحی شده که به نظر می‌آید که بخشی از پس‌زمینه بنر است. مشکل دیگر این بنر، محتوای گنگ آن به حساب می‌آید که در ادامه متوجه خواهید شد که منظور از این محتوا چه چیزی بوده.

 

Banner 1بنر اولیه

در بنر بهینه‌سازی شده، به گونه‌ای رنگ‌ها یک‌پارچه سازی شده‌اند و دکمه فراخوان به واسطه یک سری تکنیک گرافیکی، بیشتر مشخص گردیده است.

از همه مهمتر اتفاقی است که برای محتوا این بنر افتاده و دقیقا مشخص شده که هدف از این بنر تبلیغاتی ارائه یک کتاب در حوزه ارتباط با مشتری بوده. در صورتی که در بنر اول اصلا صحبتی از این کتاب به میان نیامده است.

Banner 2

بنر بهینه‌سازی شده

نتایج حاصل شده از این بهینه‌سازی: قبل از اینکه در این بنر تغییرات عنوان شده لحاظ گردد، میانگین مدت زمانی که افراد در صفحه فرود می‌ماندند، ۲۹ ثانیه بود که پس از بهینه سازی عدد این پارامتر به عدد ۳۸ ثانیه رسید.

از سوی دیگر نرخ تبدیل (Conversion Rate) حدود ۱۱% بود که به واسطه تغییرات صورت گرفته در بنر، این پارامتر هم به عدد ۱۴% افزایش یافت.

تمام اعداد این پارامترها در دو بازه زمانی برابر استخراج شده و سپری شدن زمان به هیچ وجه سبب رخ دادن این تغییرات مهم نشده‌است.

بد نیست نگاهی به صفحه فرود این کمپین تبلیغاتی بیاندازید. زیرا با توجه به نرخ تبدیل حاصل شده، این صفحه فرود یکی از نمونه‌های موفق به حساب می‌آید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “نتایج حاصل شده از بهینه‌سازی بنر تبلیغاتی وب‌سایت راهکارها
  1. رامتین علیاری
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۴ ب.ظ

    بنظر من که واقعا بنر بهینه شده خیلی بهتر از بنر اولی بود، آخه کی اون اولی رو طراحی کرده بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !