faranesh

وقتی محتوای دکمه‌های فراخوان بنرهای تبلیغاتی روی موفقیت کمپین شما تاثیر می‌گذارند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فربد رنجبر - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

فرانش(کاسنا) یک وبسایت در زمینه دوره‌های آموزشی آنلاین است که اخیرا برای معرفی مجدد خود و جذب کاربران بیشتر یک کمپین تبلیغاتی اجرا کرده است. این کمپین تبلیغاتی آنلاین به صورت کلیکی بوده و بنرهای آن در طرح ها و سایزهای مختلف در جذب مخاطبین تاثیر متفاوتی داشته‌اند.

 

بنرهای کمپین تبلیغاتی این مجموعه با محتوایی متفاوت فراهم شده‌اند و هر کدام آمار متفاوتی را از خود به جا گذاشته‌اند. این عمل به صورت یک تست انجام گرفته تا درصد موفقیت هر بنر با طراحی و محتوای خاص آماری جدید را به ما نشان دهد. در این مورد برخی از بنرهای فرانش با جمله (اینجا کلیک کنید) و دیگری با (ورود به فرانش) در دو سایز تست شده اند و آماری نه تنها متفاوت بلکه ارزشمند به ما ارایه کرده‌اند.

 

در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از روند این کمپین مشاهده کنید و متوجه شوید که این تست انجام شده، چه نتایجی در بر داشته‌است:

 

فرضیه: فرانش قصد دارد تا نرخ تبدیل بنرهای خود را با این مورد تست کند تا در جذب کاربر موفق تر عمل کند.

 

 نتیجه: در انتها بنرهای هم سایز با دکمه‌های فراخوان متفاوت، نرخ های تبدیل متفاوتی از خود به جا گذاشته‌اند.

 

به عنوان مثال بنر ۳۰۰X600 با محتوای دکمه‌های فراخوان متغیر بازخوردی متفاوت داشته:

 

۳۰۰×۶۰۰ با  (CTA)اینجا کلیک کنید نرخ تبدیل ۶.۷ و با ورود به فرانش ۶.۲ داشته است.

IMG_1925

دکمه فراخوانی که نرخ تبدیلش کمتر بوده

IMG_1924

بنری که نرخ تبدیل بیشتری داشته

 

۳۰۰×۲۵۰ با  (CTA)اینجا کلیک کنید نرخ تبدیل ۲ و با ورود به فرانش ۱.۶ داشته است.

 

IMG_1926

دکمه فراخوانی که نرخ تبدیلش کمتر بوده

IMG_1927

بنری که نرخ تبدیل بیشتری داشته

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فربد رنجبر

من از سن نوجوانی از ایران خارج شدم و با فرهنگ کشورهای مختلف اشنایی پیدا کردم که در این برحه از زندگی تجارب زیادی برای من به دست امد. یکی از مهمترین مواردی که دراین سال ها همیشه برای من تعجب اور بود میزان برتری اشتراک گذاری تجارب و دانسته ها در میان فرهنگ ملل مختلف در قیاس با جامعه علمی و فرهنگی ایران بود. من در بلاگ اد سعی دارم دانسته ها و تجارب خود را با شما در میان بگذارم تا قدمی در راستای افزایش اگاهی و موفقیت روز افزون شما برداشته باشم.

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “وقتی محتوای دکمه‌های فراخوان بنرهای تبلیغاتی روی موفقیت کمپین شما تاثیر می‌گذارند
  1. فید بک : بهترین‌های بلاگ‌اد در سال ۱۳۹۴ از دید سردبیر | پرتال روزنه نور

  2. فید بک : بهترین‌های بلاگ‌اد در سال ۱۳۹۴ از دید سردبیر | پرتال تبلیغاتی کشور

  3. خورشید
    شهریور ۱۵, ۱۳۹۵ — ۳:۴۳ ب.ظ

    یعنی جدی این عبارت ” اینجا کلیک کنید ” اینقدر موثره ؟ تاثیر روانیش اینقدر روی بیننده زیاده ؟

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !