qmery

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین شجاعی - ۲۰ تیر ۱۳۹۵

اکثر کسب‌وکارها وقتی که می‌خواهند یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را شروع کنند، کمتر به جزییات موجود در پنل سرویس‌دهنده تبلیغاتی خود توجه می‌کنند و به همین علت ممکن است که کمپین آنها شکست بخورد. در اینجا به کمپین موفق یک کسب‌وکار اینترنتی کیومری اشاره می‌کنیم که بواسطه زیر و رو کردن سرویس‌ها و انتخاب مناسب‌ترین سرویس تبلیغاتی، توانسته بازخورد مناسبی از کمپین خود بگیرد.

 

معرفی کیومری:

برای کسانی که قدرت ویدیو مارکتینگ را در عرصه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و کسب و کار شناخته و بر استفاده از آن تمرکز کرده‌اند، کیومری یک راه حل آسان برای انتشار ویدئو روی اینترنت را، در اختیارشان قرار می‌دهد.

می توان به سادگی با افزودن ویدئو به سایت یا اپلیکیشن خود، قدرت نفوذ و اثرگذاری آن را افزایش دهید. کیومری این امکان را می‌دهد که پس از اشتراک‌گذاری هر ویدیو، تا ۵۳ بار بهتر در موتورهای جستجو رتبه‌بندی بشوید و کاربران شما به طور متوسط ۲ دقیقه بیشتر در سایت شما حضور داشته باشند. Qmery یک «پلتفرم  آنلاین ویدئویی» است که در این پلتفرم کلیه عملیات مربوط به انتشار ویدئوی شما را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و شما را از درگیر شدن با مسائل فنی مربوط به ویدئو بی‌نیاز می‌کند.

 

چالش:

همه سرویس‌هایی که راه‌اندازی می‌شوند، اولین دغدغه آنها این است که برندینگ کنند و بیشتر دیده شوند و از طرفی، عضوگیری یکی از چالش‌های آنها به حساب می‌آید. کیومری هم دقیقا با دو موضوع بالا روبرو بوده و به همین علت، تصمیم گرفته که تبلیغات خود را از فضای آنلاین آغاز کند.

راهکار:

کیومری اخیراً کمپینی جهت افزایش ثبت نام کاربران و همچنین افزایش سطح آگاهی در خصوص وبسایتش اجرا کرده است که در ادامه بنر آن را مشاهده می‌کنید:

600x300

 

کاربران بعد از کلیک بر بنرهای بالا وارد صفحه زیر می شدند:

qmery lp1 qmery lp2

کمپین کیومری در سرویس تبلیغات کلیکی ای‌نتورک فعال شد و در این سرویس این امکان وجود دارد که کاربران جامعه وبسایت‌های نمایش دهنده تبلیغات خود را بر اساس موضوع انتخاب کنند. کیومری این کمپین را در دو کمپین و با دو هدفمندی موضوعی زیر فعال کرد:

در کمپین A هدفمندی موضوعی “خبری و نشریه آنلاین” انتخاب شد.

در کمپین B هدفمندی موضوعی “فناوری اطلاعات، اینترنت، وب” انتخاب شد.

بودجه کلی و بودجه روزانه هر دو کمپین یکسان در نظر گرفته شد. بعد از بررسی دو کمپین فوق مشخص شد که کمپین B با اینکه کلیک روزانه کمتری دریافت کرده اما نرخ تبدیل این کمپین بیش از ۲ برابر نرخ تبدیل کمپین A بوده است. همچنین به دلیل انتخاب هدفگذاری مناسب هزینه جذب کاربر در کمپین B نصف هزینه جذب کاربر در کمپین A بود.

 

نتیجه:

انتخاب هدفگذاری در نمایش تبلیغات بنری با توجه به جامعه هدف مخاطبان کمپین، باعث می‌شود حتی اگر ورودی محدودتری دریافت کنیم، نتیجه بهتری بگیریم. در انتخاب گروه موضوعی سایت‌های نمایش دهنده همواره باید به این نکته توجه داشت که جامعه هدف ما در کدام دسته‌بندی در حال وبگردی است.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین شجاعی

مدتی است که وارد زمینه دیجیتال مارکتینگ شدم و در دپارتمان ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنم. همیشه دوست دارم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و نسبت به محیط و مسائل اطرافم بسیار کنجکاو هستم. به بازی‌های ویدیویی، موسیقی، مسافرت، ماجراجویی و ورزشهای هیجانی مثل بانجی جامپینگ و کارتینگ بسیار علاقه مندم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر
  1. فید بک : انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر | پرتال روزنه نور

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !