ecommerce-banner

چگونه صرفه‌جو روی خرید شما تاثیر مثبت می‌گذارد؟

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۹ تیر ۱۳۹۴

به گزارش روابط عمومی تیم صرفه‌جو، برای بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان این اتفاق رخ می‌دهد که پس از تهیه کالا یا خدمات مورد نیازشان، در فروشگاه یا محل دیگری همان محصول و خدمت را با کیفیت مشابه و قیمت مناسب‌تر پیدا می‌کنند.
وبسایت صرفه‌جو از آبان سال ۹۳ فعالیت خود را با هدف رفع این مشکل و کاهش هزینه های زندگی مردم آغاز کرده است. کاربران می‌توانند قبل از خرید کالا و یا استفاده از خدمات، ابتدا در وب سایت صرفه جو به رایگان جستجو کرده و با مقایسه محصولات و خدمات با یکدیگر، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

 

مانی راهنما مدیر تیم صرفه‌جو در تشریح ایده راه اندازی این وبسایت توضیح کرد: مشاهده اختلاف قیمت کالاهای مشابه در سطح بازار و سردرگمی مشتریان موجب شد ایده به وجود آوردن بستری جهت مقایسه قیمت‌ها به ذهنم برسد.

 

وی با بیان اینکه خدمات صرفه‌جو سراسر ایران و در دو بخش اصلی کالا و خدمات در دسترس قرار دارد، تشریح کرد: بخش کالا که از هم اکنون فعال است، شامل گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، جی پی اس، دوربین، ماشین‌های اداری و سلامتی و زیبایی می‌شود و در بخش خدمات علاقه مندان به زودی خواهند توانست به مقایسه در شاخه‌های اینترنت، باشگاه ورزشی و تناسب اندام، تور و هتل بپردازند.

 

مدیر تیم صرفه‌جو ادامه داد: هر مشتری باید بتواند مشخصات فنی و عمومی محصولات و خدمات را در کنار قیمت آن‌ها به سادگی با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب‌ترین فروشنده را برای خود برگزیند تا مدیریت لازم را بر زمان و هزینه داشته باشد.  همچنین اگر محصول یا خدمتی در وبسایت صرفه‌جو معرفی نشده، مشتریان می‌توانند نام خدمات یا محصول مورد نظر را ارسال کنند تا در اسرع وقت اطلاعاتش آماده شده و در وبسایت قرار گیرد.

 

راهنما در پایان به هفتمین جشنواره وب ایران در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: در این سال سایت صرفه جو جزو برگزیدگان گروه مقایسه قیمت قرار گرفت و به دنبال آن است تا با بهبود خدمات به افزایش سطح رضایتمندی خریداران و مصرف کنندگان کمک کند.

 

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت صرفه‌جو به نشانی http://sarfejoo.com/ مراجعه فرمایند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !