retargeting-stats

۷ دلیل برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد

تبلیغات آنلاین - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

هدفگیری مجدد، یکی از سرویس‌‌های کاربردی برای آگهی‌دهندگان تبلیغات آنلاین است که قبلا مطالبی در مورد شیوه کارکرد آن و همچنین تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین کسب‌وکارها نیز مطالبی آورده‌ایم . اگر همچنان متقاعد نشده‌اید که از هدفگیری مجدد استفاده کنید، لازم است تا آماری که در ادامه آورده‌ایم را مشاهده کنید و متوجه شوید که این روش تبلیغاتی تا چه مقدار می‌تواند روی آینده کسب‌وکار شما، تاثیر مثبت داشته باشد و چرا باید سرمایه‌گذاری بیشتری روی هدفگیری مجدد انجام دهید :

۱- احتمال تبدیل شدن (Convert) افرادی که مجددا هدفگیری می‌شوند، ۷۰٪ از افرادی که بازدیدکننده اولیه یک تبلیغ هستند نیز بیشتر است. (منبع: منبع وبلاگ Retargeter)

۲- کاربران آنلاین بسیاری هستند که پس از ورود به یک وب‌سایت، سبد خرید خود را قبل از پرداخت رها می‌کنند و در نهایت فرآیند خرید آنها نیمه‌کاره می‌ماند. ۷۲٪ از این افراد، پس از هدفگیری مجدد نیز فرآیند خرید خود را به پایان می‌برند و در حالی که اگر هدفگیری نشوند، فقط ۸٪ آنها برای تکمیل فرآیند باز می‌گردند! (منبع: منبع وبلاگ Retargeter)

۳- هدفگیری مجدد به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا میزان نرخ کلیک وارد شده به تبلیغات خود را (Click Through Rate) تا ۱۴۷٪ افزایش دهند. (منبع: eMarketer)

۴- ۳۳٪ کسب‌وکارها در راستای افزایش درآمد کسب‌وکارشان، از هدفگیری مجدد استفاده کرده‌اند و نتیجه مثبت گرفتند. (منبع: منبع وبلاگ Retargeter)

retargeting

نگاهی به پروسه معمول، در کمپین‌‌های هدفگیری مجدد

۵- ۳۳٪ از کسب‌وکارها توانسته اند به کمک هدفگیری مجدد، تعداد کاربران وب‌سایت خود را افزایش دهند. (منبع: Hubspot)

۶- حدود ۹٪ کسب‌وکارهای سراسر دنیا، برای استفاده از راهکار تبلیغاتی هدفگیری مجدد نیز بودجه جداگانه‌ای درنظر می‌گیرند. (منبع: Hubspot)

۷- ۶۸٪‌ از آژانس‌های تبلیغاتی، بر اساس آنالیزهایی که روی کمپین‌های تبلیغاتی هدفگیری مجدد و تبلیغات سنتی انجام داده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید از بودجه تبلیغات سنتی مشتریان خود کم کرده و آن را صرف کمپین‌های هدفگیری مجدد آنها کنند.(منبع: eMarketer)

هدفگیری مجدد از سرویس‌هایی است که در ایران هم ارائه می‌شود و نتایج، نشان‌دهنده این مهم هستند که این امکان، بر سهولت رسیدن آگهی‌دهندگان به اهداف نهایی آنها نیز تاثیر بسیار چشمگیری داشته است.

شما هم می‌توانید نظر خود را در مورد هدفگیری مجدد، به اشتراک بگذارید.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “۷ دلیل برای سرمایه‌گذاری بیشتر روی هدفگیری مجدد
  1. بهداد
    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶ — ۵:۵۸ ق.ظ

    هرچند خیلی منطقی بود
    اما ساده و صریح بود و به راحتی دید رو باز می کرد
    ممنون

  2. مرتضی علوی نیک
    اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶ — ۱۱:۴۳ ق.ظ

    من روی کمپین های بزرگی مثل Omo و comfort از هدفگیری مجدد استفاده کردم و باعث ۳ برابر شدن time on site و نرخ تبدیل شد.
    بهترین ابزار برای دیده شدن بیشتر با بودجه کمتر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !