بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

وقتی که اپل مرتکب بزرگترین اشتباه خود می‌شود

وقتی که اپل مرتکب بزرگترین اشتباه خود می‌شود

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

بالاخره شرکت اپل هم از محصولات نسل بعدی اش پرده برداری کرد و باز هم توانست طرفداران وفادار خودش را شگفت زده کند. پس از حدود دو سال بحث و گفتگو پیرامون ساعت ...

چرا عکس‌ها برای کسب‌وکار شما مفید هستند؟

چرا عکس‌ها برای کسب‌وکار شما مفید هستند؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

شما می‌دانید که بخش اعظمی از محتوای شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکار شما را تصاویر تشکیل می‌دهند. این تصاویر می‌توانند عکس‌هایی باشند که خود آنها را گرفته و ویرایش کرده اید. اما خیلی از کسب‌وکار ...

چگونه فیسبوک وارد مرحله‌ای جدید از بازاریابی در صفحات می‌شود؟

چگونه فیسبوک وارد مرحله‌ای جدید از بازاریابی در صفحات می‌شود؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۷ مرداد ۱۳۹۳

در حالی که شبکه های اجتماعی توانسته اند برای خود جایی در دل بازاریابان مدرن پیدا کنند، فیسبوک قدم بلندتری نسبت به بقیه رقیبانش در زمینه تبلیغات و بازاریابی برداشته. حدود دو ماه ...

۱۰ مهارت جالب در لینکدین که از وجود آنها بی خبرید!

۱۰ مهارت جالب در لینکدین که از وجود آنها بی خبرید!

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

در شبکه اجتماعی لینکدین که بیشتر برای کارمندان و افراد جویای کار بوجود آمده، بخشی وجود دارد که هر کاربر در آن مهارت‌های خود را وارد می‌کند و دیگر دوستانش می‌توانند آن فرد ...

اینستاگرام، کاتالوگی منحصر به فرد برای محصولات آیکیا

اینستاگرام، کاتالوگی منحصر به فرد برای محصولات آیکیا

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

اخیرا نمایندگی کشور روسیه برند آیکیا که به تولید لوازم منزل می‌پردازد، کمپین تبلیغاتی جالبی برای وب‌سایتش به راه انداخته که تمام آن به استفاده درست و خلاقانه از اینستاگرام، ختم می‌گردد.( اگر ...

۶ اشتباه بزرگ در استفاده از هشتگ‌ها که به هیچ وجه نباید آنها را مرتکب شد

۶ اشتباه بزرگ در استفاده از هشتگ‌ها که به هیچ وجه نباید آنها را مرتکب شد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

هشتگ‌ اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر معرفی شدند و کاربرد اصلی آنها این است که هر شخص به راحتی می‌تواند با بررسی هشتگ‌های مرتبط با موضوع مورد نظرش، به اطلاعاتی مفید دسترسی ...

چگونه LinkedIn در فرآیند تولید Lead به یاری شما می‌آید؟

چگونه LinkedIn در فرآیند تولید Lead به یاری شما می‌آید؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۳۱ تیر ۱۳۹۳

Lead، به اطلاعات خام در مورد افراد و یا نمایندگان شرکت ها گفته می‌شود که از طریق سمینارها، نمایشگاه های تجاری، تبلیغات و یا سایر روش ها، جمع آوری می گردند. متاسفانه می‌بینیم ...

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

نقش رسانه های اجتماعی در افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمی‌شوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکار ها می‌توانند غرفه های خود را پر از کسانی ...

هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

هشتگ‌ها پلی ارتباطی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، ...

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵