در شبکه اجتماعی لینکدین که بیشتر برای کارمندان و افراد جویای کار بوجود آمده، بخشی وجود دارد که هر کاربر در آن مهارتهای خود را وارد میکند و دیگر دوستانش میتوانند آن فرد ...
اخیرا نمایندگی کشور روسیه برند آیکیا که به تولید لوازم منزل میپردازد، کمپین تبلیغاتی جالبی برای وبسایتش به راه انداخته که تمام آن به استفاده درست و خلاقانه از اینستاگرام، ختم میگردد.( اگر ...
هشتگ اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر معرفی شدند و کاربرد اصلی آنها این است که هر شخص به راحتی میتواند با بررسی هشتگهای مرتبط با موضوع مورد نظرش، به اطلاعاتی مفید دسترسی ...
Lead، به اطلاعات خام در مورد افراد و یا نمایندگان شرکت ها گفته میشود که از طریق سمینارها، نمایشگاه های تجاری، تبلیغات و یا سایر روش ها، جمع آوری می گردند. متاسفانه میبینیم ...
اکثر کسبوکار ها از شرکت در نمایشگاه های بزرگی که به موضوع کاریشان مرتبط است، غافل نمیشوند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسبوکار ها میتوانند غرفه های خود را پر از کسانی ...
ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین -
هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکههای اجتماعی فیسبوک، ...
کمتر کسی است که با فناوری اطلاعات و تکنولوژی سر کار داشته و تا به حال نام شبکه اجتماعی توئیتر را نشنیده باشد. این شبکه اجتماعی در ۱۵ جولای سال ۲۰۰۶ راه اندازی ...
درباره شبکههای اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابی، حرفهای زیادی زده میشود. بسیاری از سازمانها در فیسبوک، توییتر و سایر شبکههای اجتماعی مجازی صفحات مخصوص به خود ایجاد کردهاند. درحالی که بسیاری ...
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -