بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

۴ ایده Story برای کسب‌وکارها در اینستاگرام

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

یکی از ایده‌هایی که برای اولین بار توسط اسنپ‌چت اجرا شد و توانست خیلی توسط مخاطبان این شبکه اجتماعی مورد استقبال قرار بگیرد، این بود که پست‌ها و محتواهای منتشر شده توسط کاربران پس از ...

مناسبت‌های ماه مهر

مناسبت‌های ماه مهر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

با پدید آمدین اینترنت و به خصوص شبکه‌های اجتماعی، رویکردهای کسب‌وکارها در دو دهه اخیر خیلی تغییر کرده‌است و اتفاقاتی رخ داده که هیچ کس آنها را پیشبینی نمی‌کرد.  در گذشته کمتر به ...

۱۸ قانون اینستاگرام که ناگفته مانده‌اند

۱۸ قانون اینستاگرام که ناگفته مانده‌اند

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۸ شهریور ۱۳۹۵

همه‌ی ما روزانه زمان زیادی را در اینستاگرام سپری می‌کنیم که شاید بهتر باشد برای کارهای مهم تری صرف شود. همه‌ی ما افرادی را در اینستاگرام دنبال کرده‌ایم که روزانه دو یا سه ...

مناسبت‌های مرداد در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

مناسبت‌های مرداد در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۳۱ تیر ۱۳۹۵

مرداد یا اَمُرداد پنجمین ماه سال خورشیدی است که صد و بیست و پنجمین روز، تا صد و پنجاه و پنجمین روز سال را شامل می‌شود. برج فلکی این ماه اسد (شیر) است ...

چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند

چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۲ تیر ۱۳۹۵

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ مرتبط با فعالیتشان، غافل نمی‌شوند و سعی می‌کنند از همان اول سال برای آنها برنامه‌ای داشته باشند و یا حتی خودشان رویدادهایی برگزار کنند. اما ...

مناسبت‌های تیر در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

مناسبت‌های تیر در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

تیر اولین ماهی‌ است که پس از پایان فصل بهار و آغاز تابستان با آن روبرو می‌شویم و می‌بینیم که مناسبت‌ها هم کم‌کم حال‌وهوای تابستانی می‌گیرند. از طرفی به دلیل تعطیلی مدارس و ...

تحقق رویای نیویورک، به کمک شبکه‎های اجتماعی

تحقق رویای نیویورک، به کمک شبکه‎های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

در قسمت اول این مقاله، دیدیم که معمارها به عنوان خالقان فضاهای حقیقی، درک بالایی از فضاهای مجازی دارند و دلایل نیاز معماری در عصر دیجیتال را به پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی عنوان کردیم؛ ...

آنالیز عملکرد (KPI) در بازاریابی شبکه های اجتماعی

آنالیز عملکرد (KPI) در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

" آنچه را كه نمي توان اندازه گيري كرد، نمي توان مديريت نمود" تام دو ماركو ممکن است در مورد اهمیت شاخص کلیدی عملکرد (key performance indicator) در کسب و کارهای مختلف چیزهای شنیده ...

شبکه‌های اجتماعی، عامل تحول معماری معاصر

شبکه‌های اجتماعی، عامل تحول معماری معاصر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵

در قسمت قبل دیدیم که معمارها به عنوان خالقان فضاهای حقیقی، درک بالایی از فضاهای مجازی دارند و دلایل نیاز معماری در عصر دیجیتال را به پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی عنوان کردیم و درآخر ...