در قسمت اول این مقاله، دیدیم که معمارها به عنوان خالقان فضاهای حقیقی، درک بالایی از فضاهای مجازی دارند و دلایل نیاز معماری در عصر دیجیتال را به پتانسیلهای شبکههای اجتماعی عنوان کردیم؛ ...
” آنچه را که نمی توان اندازه گیری کرد، نمی توان مدیریت نمود” تام دو مارکو ممکن است در مورد اهمیت شاخص کلیدی عملکرد (key performance indicator) در کسب و کارهای مختلف چیزهای شنیده ...
در قسمت قبل دیدیم که معمارها به عنوان خالقان فضاهای حقیقی، درک بالایی از فضاهای مجازی دارند و دلایل نیاز معماری در عصر دیجیتال را به پتانسیلهای شبکههای اجتماعی عنوان کردیم و درآخر ...
جرقه نوشتن این مقاله از آنجایی زده شد که یکی از دوستانم راجع به حرفهام از من پرسید و اینکه چطور تو که داشتی معماری میخواندی؛ یکمرتبه از تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ...
فکر اینکه انسانهای زیادی از هر نژادی، امروز همان کاری را میکنند که شما میکنید، لذتبخش است و ترغیبتان می کند تا با آنها همراه شوید.در این مقاله میخواهم به شما آموزش دهم؛ ...
وقتی که ساختارها و قوانین را شناسایی کنیم، با دور زدن آنها دستاوردهای متفاوتی حاصل میشود که چون در چارچوب نیستند، جذاب تلقی میشوند. این موضوع حتی در اینستاگرام هم دیده میشود و ...
اردیبهشت یکی از پرمناسبتترین ماههای سال است و من فکر میکنم در این ماه برای هر کسبوکاری روزهای مهمی وجود دارد که توجه به آنها در شبکههای اجتماعی ، تاثیرات مثبتی بر ذهنیت ...
همه افرادی که در زمینه استراتژی و تولید محتوای شبکههای اجتماعی به فعالیت میپردازند، شاهد این بودند که چه اتفاقاتی برای شبکهاجتماعی پر هیاهوی فیسبوک افتاد. این شبکهاجتماعی با تغییر الگوریتمهای خود، شرایطی ...
با همهگیر شدن برنامه اینستاگرام، برای خیلی از بازاریابان و حتی کسانی که از اینستاگرام استفاده شخصی میکنند، این سوال پیش میآید که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی در روز ...
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -