social-media-in-events

چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۲۲ تیر ۱۳۹۵

اکثر کسب‌وکار ها از شرکت در نمایشگاه‌های بزرگ مرتبط با فعالیتشان، غافل نمی‌شوند و سعی می‌کنند از همان اول سال برای آنها برنامه‌ای داشته باشند و یا حتی خودشان رویدادهایی برگزار کنند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکارها می‌توانند غرفه‌های خود را پر از کسانی کنند که با موضوع کسب‌وکارشان آشنایی دارند و حضورشان می‌تواند برای آنها سودآور باشد؟ کسب‌وکارها می‌توانند هزینه زیادی صرف تبلیغات کنند و با روش‌های تلبلیغاتی پر هزینه، اعلام کنند که در یک نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و یا رویدادی پیش رو دارند. اما در مدیریت یک کسب‌وکار، همیشه چالشی داریم که یک کار را چگونه می‌توانیم با هزینه کمی انجام دهیم؟

همان طور که تجربه نشان داده، روش‌های دیگری برای اطلاع‌رسانی وجود دارد که چندان به بودجه تبلیغاتی شما صدمه نمی‌زنند و بعضا نتایج بهتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه بر جای می‌گذارند. هر کسب‌وکاری در شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازد و کمتر برندی را می‌بینید که در این نوع فضاهای پرمخاطب حضور نداشته باشند.

از طرفی وبلاگ‌های کمپانی‌ها، فضای بسیار خوبی برای اشتراک‌گذاری اخبار و اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها هستند. فقط کافی است که رویداد خود را معرفی و هدف از برگزاری آن و حضور در آن را عنوان کنید.

در ادامه به راهکارهایی می‌پردازیم که می‌توانید با پیاده‌سازی آنها، رویداد خود را بهتر در معرض دید مخاطبان‌تان قرار دهید:

توییتر:

توییتر یکی از بسترهایی است که بواسطه آن می‌توانید با سرعت بالایی به اطلاع‌رسانی بپردازید و رویداد خود را معرفی کنید. از طرفی توییتر به خاطر اینکه شبیه به یک سرویس میکروبلاگینگ است، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید رویداد خود را به صورت زنده گزارش کنید و مخاطبان خود را از لحظه لحظه رویدادتان با خبر سازید.

اینستاگرام:

مخاطبان شما تشنه عکس‌ها و ویدئوها هستند. از لحظه شمارش معکوس برگزاری رویداد گرفته تا انتهای آن، می‌تواند خوراکی برای اینستاگرام شما باشند. در اینستاگرام خلاق باشید و به هر شکلی میزان تعامل افراد را بالا ببرید تا بیشتر دیده شوید و مخاطبانتان افزایش یابند.

social-intraction

عکسی از جشنواره وب و موبایل در سال ۹۳ که در  آن بواسطه یک قاب مجله تایم، تعامل افزایش یافته بود

سوآرم:

اعلام حضور کردن در این اپلیکیشن به شدت باب شده و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی در هر جا و مکانی Check-in می‌کنند که همه را باخبر کنند. شما هم می‌توانید افراد را تشویق کنید که در رویدادتان Check-in کنند تا اطلاع‌رسانی بیشتری در رابطه با رویداد شما صورت بگیرد.

 

شما چه راهکارهایی برای اطلاع‌رسانی رویدادهای خود دارید؟

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چگونه بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند
  1. فید بک : چگونه رسانه‌های اجتماعی در غرفه‌های شما ایفای نقش می‌کنند | پرتال روزنه نور

  2. مهدی
    تیر ۲۷, ۱۳۹۵ — ۹:۱۱ ق.ظ

    در بعضی شرکت ها برای جمع کرد افراد میان کد های تخفیف ها پلن های تشویقی مخصوص غرفه ها میگذارند
    این کار کمک زیادی بهشون میکنه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !