Branding

چگونه در فضای آنلاین، یک بنرینگ موفق داشته باشیم؟

تبلیغات آنلاین - نویسنده : حسین موسوی - ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

از زمانی که ” AT&T” اولین کمپین تبلیغاتی را در سال ۱۹۹۴ ساخت، نقش و تعداد چنین کمپین‌هایی به طور فزاینده‌ای افزایش یافت و اصطلاح بنرینگ مطرح شد، به طوریکه اکنون درصدبالایی از صنعت تبلیغات آنلاین را همین تبلیغات بنر (‌Bannering) خود اختصاص داده اند.

  • بر اساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (IAB)،‌ در سال ۲۰۰۰ میلادی، تبلیغات از طریق بنرهای آنلاین، ۴۷٪ کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است.
  • بویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۲/۸ میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می‌بریم. بنابراین تبلیغات از طریق بنر می‌بایست بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما باشد.

تبلیغات بنری، نقش به‌سزایی در افزایش قابلیت‌های تصویری علامت‌های تجاری و معروف شدن آنها دارد و همین‌طور ترافیک زیادی را به سایت شما منتقل می‌کنند. .زیرا با کم‌ترین جزئیات، مشتری را به کلیک ترغیب می‌کنند.

به یاد داشته باشید که:

یکی از هداف خیلی مهم از تبلیغات بنری، جا انداختن نام تجاری است.

هر چقدر بیشتر و مکررا پیام شما دیده یا شنیده شود و بازدیدکنندگان شما را ببینند (بنر های شما را) اسم شما و نوع محصولات و خدمات شما، برایشان آشناتر خواهد شد و در نتیجه بیشتر در آینده برای خرید محصولات یا خدماتتان به سراغ شما خواهند آمد.

 

چرا تبلیغات بنری؟

کمترین استفاده تبلیغات بنری آشنایی مصرف کنندگان با برند شماست و این کار در آینده  اعتماد و اطمینان به شما را افزایش می‌دهد و این یعنی هرگاه محصولی در حوزه‌ی کاری شما را بخواهند و آن را در گوگل یا بینگ سرچ کنند، به محض دیدن شما بلافاصله روی وب‌سایت شما کلیک می‌‌کنند و نه کس دیگر.

در ثانی شما اگر به روش‌های قبلی تبلیغتان ادامه دهید، همیشه همان مقدار مشتری را خواهید داشت و از مشتری‌هایی جدید که روش‌های جدید برای شما به ارمغان می‌آورند محروم خواهید ماند. روش‌های دیگر، مشتریانی برای شما می‌آورند که به دنبال شما می‌گردند، اما طراحی بنر برای شما مشتریان جدیدی را به همراه خواهد آورد.

شما  به منظور رشد و گسترش پایه فروش خود باید از انواع مسیرها و روش‌ها و منابع بهره ببرید و این نوع تبلیغات هزینه کم و تاثیر به‌سزایی برای کسب‌وکار شما خواهد داشت. باید گفت از نظر هزینه نیز‌ این نوع تبلیغات بسیار ارزان‌تر از تبلیغات عادی هستند.

atandt-banner

از بنرهای آنلاین at&t

 

نقش بنرها در معروف کردن نام شرکت‌ها چیست؟

کلید موفقیت افرادی که فعالیت‌هایشان، ارتباط تنگاتنگی با شبکه اینترنت دارد، گنجاندن بنرها در وب‌سایت‌هایی است که به‌ نحوی به موضوع تبلیغ آن‌ها مرتبط هستند. امروزه بنرها را حدود ۴ تا ۸ هفته در سایت قرار می‌دهند، اما برای دستیابی به نتیجه بهتر، به زمان بیشتری نیاز است.

در این مورد شما باید هر از چند گاهی مطالب را به‌روز کنید. در این صورت مطمئن باشید نام و آرم تجاری مورد نظرتان را در ذهن‌ها ماندگار می‌کنید.
بنرها در حقیقت بخشی از پیام‌های تبلیغاتی شرکت‌ها/وب‌سایت‌ها هستند. این شیوه‌ تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شرکت‌ها را با روش‌های گوناگون و متنوعی به نمایش می ‌گذارد که باعث حک شدن نام و سایر ابزارهای برندینگ شما در ذهن مشتریان بالقوه می‌شود.

vitaly-branding-banner

بنری به منظور برندسازی

چه نوع کسب و کارهایی می‌توانند از تبلیغات بنری استفاده کنند؟

هر کسب و کاری که در دنیای آنلاین مایل به معرفی شدن و منفعت بردن از این طریق باشد، می‌تواند از تبلیغات بنری استفاده کند. در مورد کسب‌وکارهای کوچک می‌توان گفت که این نوع تبلیغ می‌تواند باعث هدایت ترافیک هدفمند زیادی به وبسایتشان شود. این تبلیغات مشتریاان بالقوه زیادی به شما معرفی می‌کند. این نوع تبلیغ برای هر نوع کسب و کاری که در پی بالا بردن ارزش برند خود و در نتیجه فروش بیشتر است، مفید خواهد بود.

هر وب سایت که بخشی تجاری را شامل می‌شود بهتر است تا از بنر مارکتینگ استفاده کند. آنها به راحتی تبدیل به فروش می‌شوند. کمپانی‌های بزرگ نیز می‌توانند از خاصیت معروفیت نام و برندشان در این نوع تبلیغات بهره ببرند. آنها می‌توانند از این نوع تبلیغ به عنوان بخشی از استراتژی خود در کنار تبلیغات کلیکی,تقویت سئو و حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و لینکدین بهره ببرند.

بنر مارکتینگ بسیار موثر در جلب توجه چشمی و توجه مشتریان است. یک تاکتیک خوب می‌تواند شامل یک پیشنهاد عالی و یا محدودیت در زمان باشد. به طور مثال اگر شما تجهیزات چاپ و یا شبکه می‌فروشید، می‌توانید در یک پیشنهاد، تخفیف زیادی در مدت زمانی مشخص ارائه دهید. بنر مارکتینگ به طور کلی باید بخشی از استراتژی کسب‌و‌کار شما باشد. کسب و کار شما باید به نحوه‌های مختلفی ترویج داده شود و تبلیغات بنری نیز یکی از این روش‌ها است.

 ما چه استراتژی‌هایی برای مطرح شدن در فضای آنلاین استفاده کرده‌اید، حتما با ما و بقیه خوانندن بلاگ‌اد موفقیت خود را در میان بگذارید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه در فضای آنلاین، یک بنرینگ موفق داشته باشیم؟
  1. فید بک : چگونه در فضای آنلاین، یک بنرینگ موفق داشته باشیم؟ | ایرانی سئو

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !