tesco-case-study

۱۰۰۰۰ تراکنش مالی، حاصل ۳ ماه تبلیغ!

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : افشین بیداری - ۱۸ دی ۱۳۹۵

تسکو (Tesco) بزرگترین فروشنده مواد غذایی و خرده فروش کالاهای رایج و عمومی، در انگلستان است. همچنین باید اشاره کنیم که تسکو، به عنوان دومین خرده‌فروش بزرگ در جهان نیز بشمار می‌آید. فروشگاه اینترنتی تسکو، با استفاده از راهکارهای تبلیغاتی آژانس Affinity، تصمیم گرفت که تا فروش آنلاین خود را افزایش دهد.

هدف

فروش آنلاین در وب‌سایت تسکو، به طور خاص برای مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، نوشیدنی و دسته‌بندی لباس، انجام می‌شود. هدف اصلی خرده‌فروشی تسکو از طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، افزایش فروش آنلاین، جذب ترافیک بیشتر و همچنین اعتمادسازی بیشتر در بین کاربران و مشتریان بود.

راهکار

شرکت تبلیغاتی Affinity که به‌عنوان مجری، مسئولیت تبلیغات آنلاین تسکو را عهده‌دار شد، ملزم به اجرای کمپین‌های متعدد تبلیغاتی، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی (PPC) و جذب بالاترین کیفیت از ترافیک خلق شد. این شرکت با راهکارها و روش‌هایی خلاقانه، از کانال‌های ترکیبی و متعددی، به جذب کاربر برای تسکو پرداخت.

از جمله فعالیت‌های Affinity برای این کمپین تبلیغاتی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شروع کمپین‌های تبلیغات کلیکی (PPC) با ترکیبی از جنبه‌ها، اهداف جغرافیایی و بازار هدف مشخص و همچنین استفاده از تبلیغات متنی متعدد بر پایه پرداخت هزینه براساس عملیات (CPA).

از بنرهای کمپین‌های اجرا شده برای تسکو

این کمپین‌ها به طور خاص با محتوایی هدفمند برای کاربران وب ایجاد شدند. در واقع حاوی محتوایی برای افرادی بودند که در شهرهای انگلستان سکونت داشتند و عباراتی مرتبط با لوازم الکترونیکی، پوشاک، مواد غذایی و انواع نوشیدنی را مورد جستجو قرار می‌دهند.

تمامی پارامترهای مربوط به کمپین‌ها نظیر هدفمندی‌ها، دسته‌بندی‌ها، تعرفه‌های متفاوت هر کلیک، منابع جذب ترافیک و غیره، توسط مدیران حساب (Account Manager) اختصاصی Affinity بهینه‌سازی می‌شدند تا همواره بازدهی کمپین و نرخ تبدیل بهبود یابد.

نتیجه

پس از فعالیت‌های صورت گرفته توسط Affinity برای وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین تسکو در مدت ۳ ماه، شبکه‌ی تبلیغات کلیکی (PPC) این کمپانی بیش از ۱۰۰۰۰ تراکنش مالی برای خرده‌فروشی تسکو به ارمغان آورد. شایان ذکر است که نرخ تایید خرید کاربران نیز ۹۶٪ اعلام شد.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

افشین بیداری

همیشه علاقه زیادی به تکنولوژی و مسایل مربوط به این موضوع داشتم. به دیجیتال مارکتینگ خیلی علاقه دارم چون خیلی به روز هستش و تقریبا میشه گفت که گیمر هم هستم. دوست دارم چیزهایی که یاد می‌گیرم رو به همه یاد بدم. به زبان‌های خارجی و مسافرت علاقه زیادی دارم و دوستام برام خیلی مهم هستن.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

‎۸ تکنیک برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق

طراحی کمپین تبلیغاتی - ۱۳ دی ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !